מקומונט חיפה והקריות

איך מעניקים מגשי פירות מעוצבים

צילום: פרימדונה

יש לכם יולדת שאך עכשיו ילדה את בנה הראשון וכולה התרגשות? קרוב משפחה שיוצא מאשפוז ארוך וממושך? במקום להרעיף עליהם בסוכרים, שוקולדים ומשמנים למיניהם (שקרוב לוודאי הם כבר יקבלו ממילא מאנשים אחרים) תוכלו פשוט להנעים את זמנם עם מגשי פירות טעימים ומזינים! מגשי פירות נחשבים לאופציה נהדרת עבור כל מי ששוחר בריאות או פשוט אוהב את הטעם המופלא והטבעי של הטבע. אפשר לתת מגשי פירות בתור מתנה לאהובים וקרובים, בתור הצעת כיבוד נהדרת לאירועי שמחות או לכבוד מסיבה כלשהי או כנס שאתם מארגנים. זה הזמן לקבל את החיבוק החם, העסיסי והאוהב של אימא אדמה שנותנת לנו את כל הטוב שלה על מגש!

למי מעניקים?

חשוב מאוד להבחין בין אדם לאדם ובין אירוע לאירוע. מגשי פירות מעוצבים אפשר להרכיב באלפי צורות וגוונים, כך שיתאימו לכל מני סגנונות שלא אנשים ואירועים שונים. לאדם אחד אפשר להרכיב מגש פירות ססגוני וצבעוני עם שלל פירות מכל מני סוגים, ולאדם אחר אפשר לייחד עם פירות אקזוטיים ופירות יער. לאירוע מסוים אפשר לפרוס אבטיחים ומלונים בצורה פשוטה למדי, ולאירוע אחר אפשר לחתוך את המלון בצורה של פרח מהודר. כל אירוע יש לו את הטעם שלו, ולכל אדם יש את העדפות שלו בנוגע לפירות שהוא ישמח לקבל ולנשנש.

דברים שחשוב לכם לדעת 

לפני שאתם נותנים את מגש או סלסילת הפירות, חשוב לדעת איך לשמור עליהם לפני שאתם נותנים בכדי לשמור על הטריות והאיכות שלהם. כידוע, פירות קלופים ופרוסים עלולים להתלכלך ולהיהרס מהר מאוד אם לא יודעים לאחסן אותם בצורה נאותה ומתאימה. רצוי מאוד לדאוג לטמפרטורה מבוקרת שתאפשר לפירות לשמור על הטקסטורה המדויקת והטבעית שלהם בטרם יוגשו למקבל השי או על שולחן הכיבודים. חשוב מאוד לא לחשוף את המגשים לשמש או בלי עטיפה שתשמור על טריותם. כאשר יש נחיצות לשלוח את המגש ליעד מרוחק, לדאוג שהחבילות לא יהיו אחת על השנייה ולא יחטפו מכות בגלל טלטולי הדרך. 

הפעם מפנקים עם פירות עסיסיים לאהובים ולקרובי משפחה כמו שצריך!

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר. למימוש הקופון הקלידו “10הנחה” בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.