מקומונט חיפה והקריות

איך מתאימים עדשות מגע? 

עדשות מגע הינן מוצר המיועד לבריאות ומונח על מקום רגיש מאוד בגופינו- העין. למרות זאת ניתן לרכוש אותן ללא מרשם. עובדה זו מציבה את המשתמש בעדשות מגע בעמדת אחריות רבה וכפולה לכך שירכוש עדשות מגע ההולמות את צרכיו.

מה הסכנות בעדשות מגע שאינן מתאימות?

שימוש בעדשות מגע שאינן מתאימות עשוי לגרום נזק לראיה, זמני או קבוע. זוהי בהחלט סכנה שאף אחד מאיתנו אינו רוצה לקחת על עצמו. כדי למנוע את הסיכון הזה חשוב להגיע לאיש מקצוע. זה יכול להיות רופא עיניים, או אופטומטריסט שיבצע בדיקת ראיה ויתן לכם מרשם לעדשות מתאימות לכם. חשוב לבחור באיש מקצוע אמין, מוסמך ומקצועי שאתם סומכים עליו. כי אין דבר חשוב לנו יותר מהעיניים שלנו.

משקפי ראייה

משקפיים הם מוצר בריאות וגם מוצר אופנה. כדי לבחור משקפי ראייה אופטימליות חשוב להיות ערים לשני הפרמטרים האלו. מבחינה רפואית, חשוב לברר כי בדיקת הראייה נעשית על ידי אופטומטריסט מוסמך ומקצועי אל תהססו לבדוק את תעודות ההסמכה של האופטומטריסט, אם הגעתם לאופטיקה שבה מספר עובדים, וודאו כי מבצע בדיקת הראיה שלכם הוא אכן בעל תעודות ההסמכה. 

בנוסף, חשוב לוודא כי האופטיקה שהגעתם אליהה מעניקה שירות יעיל ומקצועי ולא פחות חשוב- אדיב ונעים. כך שתוכלו להרגיש בנוח לקבל מענה על כל שאלה או בעיה.

לגבי החלק האופנתי של המשקפיים קודם כל, וודאו כי המסגרת שיושבת לכם בצורה נוחה על הפנים ואינה לוחצת. הנוחות חשובה מאוד כדי להבטיח שלא תרגישו צורך להסיר את המשקפיים בשעות שאתם זקוקים להם בשל חוסר נוחות. בנוסף, חשוב שתהיו ערים גם לאופנה, אבל גם לסגנון שלכם המשקפיים יונחו על הפנים שלכם, והם בהחלט אביזר המבטא את מי שאתם. 

משקפי שמש 

בשנים האחרונות המודעות לחשיבות ההגנה מהשמש גדלה. קרם הגנה הפך להיות שימושי יותר ויותר, כובעי שמש וגם משקפי שמש. הם מגינים על העיניים שלנו מקרינה ישירה וגם על העור העדין סביב העיניים מהזדקנות מוקדמת העלולה להיגרם מפגעי השמש.