מקומונט חיפה והקריות

איך מתקינים פנלאיים סולאריים?

לפני התקנת פאנלים סולאריים, ודאו שיש לכם גג להניח עליהם. התקן את הפאנלים לפי ההוראות שעל הקופסה וודא שהם נמצאים באור שמש ישיר.

התקנת פאנל סולארי: מדריך (עם תמונות)

מאת מייק פיצ’י

איך מתקינים פאנלים סולאריים? ישנם 3 מרכיבים עיקריים הנכנסים להתקנת פאנלים סולאריים: המהפך, הפנל הסולארי ומערכת ההרכבה. להתקנה הראשונה שלך, עדיף להתחיל עם מערכת קטנה של 6-12 מודולים.

פאנלים סולאריים הם דרך יעילה וידידותית לסביבה להפקת אנרגיה. יחד עם זאת, הם יכולים להיות גם יקרים ומייגעים להתקנה בנכס שלכם, אז לפני שאתם ממשיכים להתקין פאנלים סולאריים על הגג שלכם, יש כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון.

עלויות התקנת פאנלים סולאריים משתנות בהתאם לשאלה אם אתה מתקין אותו בעצמך או לא שוכר איש מקצוע. אם אתה מתכנן לעשות את זה בעצמך, זה יכול לעלות בין 4-8 דולר לוואט עבור בית בגודל ממוצע. עם זאת, אם תזמינו איש מקצוע שיתקין אותה עבורכם, כל וואט של מערכת אנרגיה סולארית יעלה כ-5-6 דולר לוואט.

כמה כלים שעשו עשה זאת בעצמך יכולים להשתמש כוללים: גוזמי מיתרים עם מנועים חשמליים; ברגי בנייה בגודל אינץ’ אחד

זו שאלה שאנשים רבים שאלו, והתשובה לשאלה זו תשתנה בהתאם למצב.

מדריך בסיסי להתקנת פאנלים סולאריים מופיע להלן.

התקנת פאנלים סולאריים יכולה להיות מסובכת. זה דורש עבודה רבה ועשויים לדרוש ציוד נוסף והשקעה כספית. הדרך הנכונה להתקין אותם היא כדלקמן:

-קבע איזה סוג של פאנל סולארי אתה רוצה להתקין על ידי חישוב כמה חשמל אתה משתמש בבית שלך, כיוון הגג שלך וכו’-

-לברר היכן שוכן רכס הגג ביחס לפאנלים הסולאריים,

-השתמש בסולם או בפיגום כדי להגיע לרכס הגג.-

-כאשר אתה נמצא ברכס הגג, גלה איזה כיוון הוא דרומה (אם אתה לא בטוח)

פאנלים סולאריים הם בחירה פופולרית להפחתת פליטת פחמן. הם גם הופכים סבירים יותר, מה שהופך אותם לאפשרות קיימא יותר. למרות שהם עשויים להיראות יקרים מראש, הם יעזרו לך לחסוך כסף בחשבונות החשמל, כמו גם לתת לך הזדמנות להשקיע באנרגיה ירוקה.

התקן פאנלים סולאריים על הגג שלך: אם אתה רוצה להתקין פאנלים סולאריים ויש מספיק מקום על הגג שלך, זו האפשרות הטובה ביותר. העלות של סולארית על הגג היא בדרך כלל נמוכה יותר מאשר אפשרויות התקנה אחרות מכיוון שהיא אינה דורשת חפירה באדמה או משהו מתחת לפני השטח לצורך גישה כמו מתקנים סולאריים בקנה מידה שירות.

התקן פאנלים סולאריים על הבית שלך: אם יש לך שטח מוגבל בחצר האחורית שלך ואין לך נוף טוב לשמים או שאין מספיק שמש בחוץ, גם ההתקנה הזו יכולה לעבוד. החסרון

התקנת פאנלים סולאריים אינה תהליך פשוט. זה דורש הרבה זמן, כסף ומומחיות כדי להצליח בטווח הארוך.

כדי להתקין פאנלים סולאריים, עליך לתכנן את ההתקנה שלך לפני שמתחילים על ידי ידיעת גודל הגג שלך. אתה צריך לדעת כמה מקום יש לך וכמה פאנלים סולאריים אתה יכול להתאים על הגג שלך. אתה גם חייב לשקול גורמים כמו היכן ממוקם הבית שלך והכיוון של שיפוע הגג.

בהתאם לגורמים הללו, איזה ציוד אתה צריך? האם תצטרך פיגום? האם תדרוש משהו כדי לתפוס מים מגשם? כמה פאנלים סולאריים תזדקקו לייצור אנרגיה?

ניתן להתקין סוגים שונים של פאנלים סולאריים בדרכים שונות. זה משתנה מסוג הבית ומורכבות ההתקנה.

איך מתקינים פאנלים סולאריים?

רוב האנשים מפחדים לעבור את תהליך ההתקנה המייגע, אבל זה בעצם לא כל כך קשה.

המפתח הוא להבין כמה שטח יכסה כל פאנל וכמה כוח הם יפיקו. אז אתה צריך לקבוע איך אתה רוצה אותם מותקנים ומה החומרים הדרושים להתקנה.

אם יש לך שטח קטן יותר, שקול התקנת פאנל סרט דק שבדרך כלל זול יותר מלוחות מסורתיים. למידע נוסף היכנסו לאתר של סאן גרין!