מקומונט חיפה והקריות

איך שולחים פרחים ליקרים לנו בזמן קורונה?

Pixabay

התקופה של מגפת הקורונה גרמה לריחוק פיזי וחברתי בין הרבה מאד אנשים וזה בעיקר מה שנזכור מהתקופה הזאת. הקשר האישי והאנושי נפגע פגיעה אנושה וללא כל צל של ספק זה מה שהכי חסר לכל אחד, בלי קשר לגילו, למצבו האישי או המשפחתי ולדרך שבה הוא מתמודד עם אתגרי התקופה.

משלוחי פרחים היו ועודם דרך מצוינת להביע אהבה, חיבה והערכה וכמובן לשמוח ביחד עם מישהו רחוק. המזל הוא שעדיין אפשר להזמין משלוחי פרחים גם מרחוק ולמרות שאין מפגשים פיזיים פרונטליים – עדיין ובכל זאת אפשר לעשות כל שביכולתנו לשמור על קשר, לדעת שכולנו באותו המצב ועדיין, גם אם זה לא נראה לעין, כולנו כאן האחד למען השני. משלוחי פרחים בצפון מתאימים לרדיוס רחב של ישובים ותמיד יהיה זה רעיון טוב לשמח מישהו בזר פרחים צבעוני ויפה שיחכה לו בדלת.

איך בוחרים את זר הפרחים המושלם?

בחירה של זר פרחים למשלוח יכולה להתבצע דרך אתר אינטרנט ואין הכרח להגיע לחנות. במידה ולא מוצאים את הזר שנראה הכי מתאים אפשר וכדאי ליצור קשר טלפוני, לשתף מהן הנסיבות אשר בגינן רוצים לשלוח את הזר וכך לקבל רעיונות מצוינים. חשוב למסור מה התקציב, לאן אמור המשלוח להגיע והאם יש סוגים מסוימים של פרחים שידוע וברור שרוצים שייקחו חלק בזר.

יש אנשים שידועים בחיבתם לפרחים מסוגים מסוימים וכך קל מאד לדעת ולבחור את מה שהכי מתאים לשלוח להם. לעומתם יש אנשים שהצבע שהפרחים מביאים איתם הוא מה שחשוב ונאה בעיניהם ולכן במקרים שכאלה גודל הזר יהיה חשוב יותר מסוגי הפרחים שמרכיבים אותו. ישנם זרים מעוצבים, מיוחדים, כאלה שמשולבים בהם גם דברי מתיקה מפתיעים ולכן כשהם יגיעו אל פתח הדלת הם בכל מקרה יעלו חיוך גדול על פניו של מי שמקבל אותם בהפתעה גמורה.

איך לבחור את חנות הפרחים המתאימה?

יש כל כך הרבה חנויות של פרחים ולכן חשוב מאד לשים לב איך בוחרים את החנות למשלוח המיוחד. חשוב לוודא את גבולות המשלוחים ולוודא שאכן אפשר להזמין את המשלוח ליעד המדובר, כדאי לברר ולוודא שיש הרבה מאד פרחים טריים וחדשים, כלומר שיחזיקו מעמד כמה שיותר זמן, תמיד מומלץ לשאול אודות סוגים מעניינים או נדירים של פרחים שלא רואים בשום מקום ובוודאי לבדוק את הזר שאפשר להשיג בתקציב שעומד לרשותו של המזמין.

גם מי שיושב בבית בשל מגפת הקורונה ישמח לדעת שחשבו עליו, שאוהבים אותו, שהוא מוערך ושלא שוכחים אותו למרות כל הנסיבות המאתגרות שאופפות את הציבור בתקופה זו. כשהזר מגיע במשלוח בהפתעה התחושה הטובה תהיה גדולה הרבה יותר והצד השולח יוכל לחוש טוב מאד על כך שבזכותו יש אדם שמח.