מקומונט חיפה והקריות

איך תגרמו לאתר ההיכרויות לעבוד עבורכם

צילום: Josh Hild on Unsplash

אפליקציות ואתרי הכרויות מגיעים במגוון סגנונות וטעמים אבל בעצם כולם מציעים למשתמשים את אותה תקווה נוצצת: אהבה בהחלקה ראשונה.

אולי אתם מתרגשים מכול ההזדמנויות באתר הנמצאות במרחק של החלקה אחת. אולי אתם ממש מותשים מזה ומתחילים להיזהר מזרים באינטרנט… לא משנה באיזו נקודה על הציר הזה אתם מוצאים את עצמכם, אי אפשר להתכחש לעובדה שאתרי הכרויות הפכו לחלק גדול מהחיים הרומנטיים שלנו יותר מאי פעם. כל האפשרויות הרבות השטות באוקיינוס ההיכרויות, עשויות להלחיץ ולהקשות עליכם להתלבט ולמצוא את הזוגיות הנכונה.

אם אתם רוצים להפיק את המקסימום מחוויית ההיכרויות המקוונות, זכרו שההימור לא חייב להיות כל כך גבוה בכול פעם שאתם מתחברים למישהו. כדי לעזור לכם, הנה שתי עצות בסיסיות שיעזרו לכם לנווט בקלות רבה יותר בעולם ההיכרויות המקוונות.

בדקו שוב את הסיפור שלכם, הורידו את רמת ההימור

למרות הסרטים הרומנטיים, סיפורי ההצלחה בעולם ההיכרויות המקוונות מעידים שאהבה לא תמיד מתרחשת בן לילה או מגיעה במפתיע כשלא מצפים לה. והאמת היא שמציאת בן זוג באפליקציה דורשת זמן, מאמץ ופתיחות, ממש כמו בעולם האמיתי.

כשאתם פותחים פרופיל באתר הכרויות שאלו את עצמכם, ׳מה אתם רוצים להשיג?׳. התשובות יעזרו לכם לחשוף ולגלות את מה שאתם מחפשים. היו כנים עם עצמכם לגבי התקוות שלכם כדי לקבוע לעצמכם ציפיות ריאליות.

למשל, ׳אם במקרה אפגוש היום מישהו, מה טוב. אם לא, אז לא קרה כלום!׳. התייחסו לחיפוש באתר ההיכרויות כאל השלכת שקל לבריכה והבעת משאלה. אם היא תתגשם זה יהיה נפלא, ואם לא, זה רק שקל. אז אין סיבה להתאכזב.

התייחסו לפרופיל ההיכרויות כאל ׳מעבדת האהבה׳ שלכם

אם אתם פעילים במדיה החברתית, אתם כבר יודעים כיצד להציג את הפרסונה המקוונת שלכם. אלא שהצורך להציג את ׳האני׳ שלכם כדי למצוא בן זוג מתאים עם כמה תמונות וטקסט, הרבה יותר מלחיץ מהעלאת תמונות באינסטגרם.

הפרופיל שלכם הוא החלק החשוב ביותר בחוויית ההיכרויות שלכם באינטרנט. אז במקום להילחץ, התייחסו לפרופיל ולחוויית ההיכרויות המקוונת שלכם כאל מסמך חי ובועט, מעין ׳מעבדת אהבה של חייכם׳.

כשאתם מנסים להתבלט באתר, זכרו את שלושת הגורמים החיוניים לכך:

ממה כדאי להימנע?

בבניית הפרופיל הימנעו משיתוף יתר והתמקדו במה שאתם רוצים או לא רוצים בבן הזוג שלכם. אל תתפתו להוסיף כבר בהתחלה את המסננים לפרופיל כי לא תקבלו מספיק אפשרויות להיכרות. במקום זאת, בנו פרופיל שמציג דיוקן חיובי שלכם ויכול לשמש כנקודת הכניסה לחיבור.

את תהליך הסינון תוכלו לבצע גם מאוחר יותר. ולגבי הפרופילים, נסו להשקיע בפרופיל שלכם את מה שאתם מעריכים כמושכים אצל אחרים.