מקומונט חיפה והקריות

אם אתם מחיפה וקריות ועוד רגע אתם מוצאים את עצמכם באירוע ברית אז ברור שסולם יעקב

צילום: סטאס מוזיקוב

אולם אירועים סולם יעקב שנמצא ברחוב שדרות ההסתדרות 157, חיפה מציע לכם חוויה וטעם במחיר הוגן מאוד. כאן לא תמצאו תפאורות פאר ולא מזרקות בסטייל איטלקי, כאן נפגשים סולידיות ואלגנטיות במחיר מפתיע. עשינו כאן ברית לבנינו ובאנו להעיד

“איזה כיף שיהיה במזל טוב אנחנו נשמח לבוא וגם לראות סוף סוף את סבא וסבתא שגרים רחוק” כך אמרה בת דודתי שהוזמנה לברית מילה של הילד שלנו וזה מסכם את רוב התגובות להזמנות לאירועים מכיוון שכולם עסוקים בחיי היום יום ואין זמן להיפגש עם המשפחה ואחת הדרכים היא האירועים המשפחתיים. חשוב לציין כי אנחנו תושבי שכונת רוממה בחיפה וחיפשנו מקום לברית שלא יהיה הרחק מהבית וכך הגענו לסולם יעקב בעזרת גוגל מפות:) שכן ניתן לראות גם את תמונות של המקום שאנשים צילמו ותייגו ולא הבעלים עצמו השקיע בצילום, דרך אגב הבעלים מאוד חמוד וזה נשמע מהשיחה הראשונה.

בארוע אצלינו היו 60 איש, אירוע שהוא נטו משפחה וכמה חברים קרובים, מה שרצינו זה בעיקר שיהיה טעים ונוח אז השגנו את זה בענק, האוכל טרי, מקום נקי ורואים את זה גם בשולחנות הנקיים, גם בשירותים וגם לפי המלצרים שלא חפיפניקים, מסכה על הפנים, כפפות על הידיים ואצל הבנות היה גם קובע על השיער, אסטטי מאוד ונעים שחושבים על הדברים הקטנים.

כשגענו לצילומי משפחה לפני האירוע הסלטים עוד לא היו על השולחן, זה מעיד כי דואגים לבריאות הציבור, כמו שאמרתי, החוויה שלנו בנויה מדברים קטנים שמשנים את הכל אנחנו צלמים בנשמה אז חיפשנו את הטוב ביותר כשחיפשנו צלם לברית בחיפה חיפשנו מישהו בעל ניסיון ומקצועי שמבין שאנו משפחה נורא אוהבים להצטלם, ואחת האופציות שלנו להנציח זכרונות היא דרך האירועים והברית מילה זו הזדמנות גם בגלל הקורונה שבגללה אנחנו לא נפגשים הרבה.

צילום: סטאס מוזיקוב

ככה הגענו לאחד והיחיד סטאס מוזיקוב לשמחתנו הצלם שהוזמן לצלם גם הכיר את האולם סולם יעקב וידע היכן להציב את התאורה והתמונות יצאו פצצה כמו שאומרים.

אחת הבקשות שלנו היתה שיהיה תצלום של התינוק עם סבא וסבתא רבא ולכן התאספנו לפני הברית לצילומים מקדימים (כמו שכבר אמרתי:) כדי שביחד נוכל להנות מהצילומים עם האנשים הקרובים ביותר, לפני ששאר האורחים יבואו ותהיה קצת המולה.

לא טעינו כשלא איחרנו:)) לפי המלצתו של סטאס ועשינו צילומי ניו בורן מדהימים, לא חשבתי שבברית אפשר לייצר תמונות כאלה, בזכותו והודות לסטאס מוזיקוב

ואז הגיע המוהל ד”ר פנחס גונן. עם בוא המוהל התפנינו להכין את התינוק לטקס ברית המילה שהוא חלק בלתי נפרד מהיהדות. מאחר שאנו חילוניים אז לא היה ספק שנקיים את הטקס ומוהל רופא, ועם התחלת הטקס ניכר שאנו ההורים בלחץ גדול והחשש מה יהיה ואיך הטקס יעבור מבחינת התינוק. בעלי והסנדק התעטפו בטלית תוך כדי אמירת הפסוק “אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלָיִם תִּשְׁכַּח יְמִינִי, תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלַיִם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי”. ו”שְׁמַע יִשְׂרָאֵל אֲדֹנָ-י אֱ-לֹהֵינוּ אֲדֹנָ-י אֶחָד”.

אלו פסוקים שעוררו אצלי ובקהל צמרמורת והתרגשות. ותוך כדי מסירת התינוק לבעלי קול שמחה ושירה מהקהל ריגשו אותנו ההורים שזלגו לנו דמעות מהעיניים. וכל זאת ניתן לראות על פנינו בזכות הצלם המוכשר סטאס מוזיקוב שפשוט חיסל אותנו עם התמונות והוידאו. רגע אחרי החיתוך קרה הדבר הנורא ביותר שאמא יכולה לדמיין.. לא לשמוע את הבובה שלי, הרי הוא אמור לבכות, כל הילדים בוכים אחרי הברית, ככה היה לי בתת מודע ולזה התכוננתי רצתי אליו וראיתי שהוא פשוט מתבונן על הסנדק, הם בתקשורת שלהם והוא פשוט לא בוכה אחרי חיתוך, הייתי בהלם.

צילום: סטאס מוזיקוב

התמונות המרגשות שצילם יהוו זיכרון לעד והן גם ישמשו תמונות ילדות של התינוק. והוא גם יזכה לראות את כל האהבה שזכינו לקבל באירוע שלו וזה אחד הדברים החשובים ביותר בחיים.

לאחר סיום הטקס תוך כדי הסעודה התפנינו להצטלם עם שאר האורחים גם כדי להודות להם על השתתפות בשמחה שלנו.

לסיום אנחנו רוצים להודות לאולם אירועים סולם יעקב שסיפק למו חייוה טעימה וסולידית ולסטאס מוזיקוב מהמרכז לצילום אירועים על עבודה מצויינת ואנו מאחלים לך להתפרסם גם מעבר לים כי מגיע לך.

התוכן נכתב והוגש על ידי אורטל חמו אביטל היולדת והחוגגת אירוע ברית

סולם יעקב – ההסתדרות 157, חיפה 04-872-4555
המוהל ד”ר פנחס גונן – 03-616-6666
סטאס מוזיקוב – 058-5455500