מקומונט חיפה והקריות

אקים חיפה מציעה מארזי חג לפורים ופסח, לאנשים פרטיים, ועדי עובדים וחברות, במחירים מוזלים ועם ערך מוסף

צילום: אקים חיפה

מחפשים מתנה מקורית לפורים או לפסח? עמותת אקים חיפה מציעה למכירה מארזי חג מיוחדים וייחודיים. הסדרה הראשונה, פרי שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם עמותת “כרמלים” כוללת מארזים מיוחדים הכוללים מוצרים שונים של חקלאי חוף הכרמל (יין מקומי, שמן זית, ליקרים, שוקולדים, זיתי קלמטה, ועוד) והסדרה השנייה כוללת מארזים מתוקים שונים.

כלל המארזים מורכבים ע”י דיירי אקים חיפה וההכנסות מהמכירה יועברו לקידום ופיתוח אנשים עם מוגבלות. באקים חיפה מספרים בגאווה כי לפני כמה חודשים נמכרו אלפי מארזים שהוכנו לכבוד חנוכה, וכי ישנה חשיבות להזמנה מראש, לכן ישמחו בעמותה לקבל הזמנות מוקדם ככל האפשר, כדי שיוכלו להיערך בהתאם.

“מכירת המארזים מספקת ותספק תעסוקה לדיירי אקים חיפה שנמצאים בסגרים ובידודים ארוכים. אני מזמינה את כולם להתרשם מהמבחר המרשים, להזמין מראש מארזי חג המיועדים לחברות ו-וועדי עובדים”, מסבירה לימור בוטנרו, אחראית מתנדבים, גיוס ופרויקטים בעמותת אקים חיפה.

בעמותת “כרמלים”, הפועלת לקידום אזור חוף כרמל, פיתוח תשתיות תיירות ועוד, מספרים כי מכירת המארזים תספק פרנסה לחקלאי האזור, שנפגעו כלכלית מתקופת הקורונה, בנוסף לערך החברתי המובן מאליו. בנוסף, רכישת המארזים מוכרת במס ולכן משתלמת במיוחד, וההכנסות יאפשרו לשני הצדדים להמשיך ולהתפתח, חרף משבר הקורונה. “אנו מפעילים את כל הדרכים היצירתיות במטרה לגייס כספים. נשמח אם תתגייסו עימנו למטרה זו. משבר הקורונה טרף עבור כולנו את הקלפים. זו תקופה מבלבלת וחסרת וודאות, מהמון בחינות. הדבר הברור ביותר הוא שהצרכים של אנשים עם מוגבלויות לא נעצרו, ואולי אף גדלו”, אומרת מיכל סגל, מנכ”לית אקים חיפה.

דיירי אקים חיפה מכינים מארזים מפנקים. צילום: אקים חיפה

בעמותת אקים חיפה אומרים כי גם בימים אלו, של גל שלישי של הקורונה, הפעילות נמשכת כמעט כרגיל  כמו כל ארגון בארץ ובעולם, גם באקים חיפה נערכו מחדש, אולם כאשר מדובר באנשים עם מוגבלויות – המצב מורכב ומסובך עוד יותר, כיוון ששגרת יומם חשובה מאין כמותה וחלק מהפעילויות אסורות על פי הנחיות התו הסגול. לכן, מוצאים אנשי העמותה פתרונות למקבלי השירותים, שכוללים תעסוקה בדרכים שונות, שאחת מהן היא הרכבת מארזי החג. עמותת אקים חיפה פועלת קרוב ל-70 שנה ומספקת מגוון שירותים בתחומי החינוך, התעסוקה, החברה והדיור בחיפה רבתי. יחד, אנחנו מקדמים ומממשים את זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים – חברה, תעסוקה, דיור, בריאות, רווחה, חינוך ומניעת ניצול.

להזמנות ותיאומים אפשר לפנות ללימור: 052-4544886 או במייל: limor@akim-haifa.org.il.