מקומונט חיפה והקריות

בחירת צימרים בכנרת: איך לעשות את זה בצורה נכונה?

צימר. צילום: Canva

לא מעט פעמים אנשים הזמינו צימרים דרך האינטרנט אך התאכזבו לא מעט לאחר שגילו כי הצימר הוא לא בדיוק אותו הצימר שהם ראו בתמונות, ללא ספק הייתה עבודת צלם מקצועית, בחירת זוויות נכונה ולא מעט פוטושופ. אם זה קרה לכם, אנחנו מצרים מאוד על הסיטואציה. אם זה עדיין לא קרה לכם זה הזמן למנוע את הפעם הראשונה – ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות שיעזרו לכם לבחור את הצימר הטוב ביותר עבורכם!

אל תוותרו בשום פנים ואופן על המלצות

הדרך הכי טובה להימנע ממפח נפש זה באמצעות המלצות, תוכלו לברר המלצות אודות אותו צימר ברשתות החברתיות, בעזרת גוגל ובעזרת הפורטלים השונים.

אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם מספר אנשים שהיו בצימר אליו אתם מעוניינים ללכת ולשאול אותם מספר שאלות – “האם התמונות זהות למה שקיים במציאות?”, “מה היו הפערים בהנחה והיו”, “נתקלתם בבעיות? איך טיפלו לכם בהם?” וכמובן שאלת השאלות – “איך המארחים, והאם יש פרטיות?”

מה שנראה באתר, לא תמיד משקף את מה שנמצא במציאות

כמו שכבר הצלחתם להבין, הכל יחסי ציבור – כל צימר אשר מתבקש להעלות תמונות שלו אל אתר אינטרנט יעודי או אל הפורטלים השונים עושה עבודת צילום מקצועית וייחודית על מנת לשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר.

תוכלו לברר זאת באמצעות אנשים שהיו בעבר בצימר ויוכלו להעיד, כמו כן תוכלו לבקש תמונות ואפילו לעשות שיחת וידאו עם המארחים על מנת לקבל אינדיקציה איך המקום נראה באמת במציאות ובזמן עכשווי.

צימרים בכנרת: אל תוותרו על ניידות

כולנו אוהבים את הכנרת, זו אולי אחת הסיבות שאתם מחפשים אחר צימרים בכנרת. אך יחד עם זאת עלינו להבין שצימרים רבים אשר לכאורה נמצאים בסביבת הכנרת הם לא ממש על הכנרת אלא ביישובים סמוכים.

בדקו איפה אתם נמצאים מבחינת מיקום, האם אתם קו ראשון/שני לים או שאתם יותר במרחק של 15 קילומטרים, עשו את החושבים שלכם ומצאו את המקום המתאים ביותר עבורכם!

שימו דגש על הפרטיות שלכם

אחת הסיבות שבחרנו ללכת לצימר ולא למלון הוא עניין הפרטיות, כאשר אנחנו מדברים על בילוי בצימר אנחנו מדברים על חוויה יותר מגבשת, זוגית או משפחתית מאשר שהייה בבית מלון יעודי.

אם אתם מעוניינים בחופשה פרטית ואינטימית תבדקו כמה עוד צימרים נמצאים איתכם במתחם והאם יש בידוד בין צימר לצימר כך שלא תצטרכו להיות במגע עם אנשים זרים בכל פעם שתצאו מהבקתה הקטנה שלכם.

בחירת צימרים בכנרת: צימרטופ כאן בשבילכם

צימרטופ הינו פורטל צימרים המוביל ביותר בישראל אשר מרכז בתוכו מאות צימרים אונליין אשר מציעים מבצעים בלעדיים אך ורק לחברי הפורטל.

כמו כן, בצימר טופ תוכלו לחפש צימרים יחד עם אפשרויות סינון מתקדמות – סוג הצימר, מקום, כמה יחידות עוד נמצאות במתחם, מתקנים ועוד!

בוחרים צימרים נכון, בוחרים עם צימר טופ!