מקומונט חיפה והקריות

בניית אתרי וורדפרס

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן חינמית בקוד פתוח המאפשרת למשתמשים ליצור אתרים משלהם.

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן חינמית בקוד פתוח המאפשרת למשתמשים ליצור אתרים משלהם. וורדפרס תוכננה במקור ככלי בלוגים אך התפתחה למשהו הרבה יותר חזק וגמיש. וורדפרס היא כיום פלטפורמת הבלוגים הפופולרית ביותר בעולם והיא משמשת גם מעצבי אתרים ומפתחים מקצועיים רבים.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן המניעה מיליוני אתרים. זהו כלי נהדר עבור בלוגרים, בוני אתרים ובעלי עסקים מקוונים.

חלק זה יכסה את היסודות כיצד ליצור אתר וורדפרס מאפס. הוא יגע בנושאים כגון:

– מה זה וורדפרס?

– למה להשתמש בוורדפרס?

– איך להתקין וורדפרס?

– כיצד ליצור את הפוסט הראשון שלך בוורדפרס.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) שנבנתה ליצירת אתרים. זהו בונה האתרים הפופולרי ביותר בעולם, המניע למעלה מ-28% מכל האתרים באינטרנט. למידע נוסף היכנסו לאתר של חברת גנסיס.

ה-CMS שוחרר לראשונה בשנת 2003, ומאז הפך לאחד הכלים הפופולריים ביותר ליצירת אתרים. יש לו ממשק פשוט מאוד שמקל על השימוש בו למתחילים. וורדפרס מגיעה עם תכונות רבות כולל ערכות נושא ותוספים המוסיפים פונקציונליות לאתר שלך כגון מסחר אלקטרוני, טפסי יצירת קשר, גלריות וכו’.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן המניעה מיליוני אתרים. זהו מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר שנמצאת בשימוש כיום, ומפעילה למעלה מ-60% מכל אתרי האינטרנט.

ה-WordPress CMS נועד להיות מנוהל על ידי משתמשי קצה ללא צורך בידע טכני, אך ישנן תכונות רבות ועוצמתיות שניתן לבטל את הנעילה באמצעות ידע בסיסי ב-HTML.

מאמר זה יכסה כמה מהיסודות עבור אנשים שחדשים בוורדפרס או שמשתמשים בו זמן מה אבל רוצים לקחת את הכישורים שלהם לשלב הבא.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המבוססת על PHP ו-MySQL. הוא מותקן על שרת אינטרנט, שהוא חלק משירות אירוח אינטרנט או פועל באופן עצמאי. מערכת וורדפרס CMS מאפשרת למשתמשים ליצור בלוג או אתר בכמה קליקים.

ל-CMS תכונות רבות, כולל ארכיטקטורת תוספים ומערכת תבניות. וורדפרס שימשה יותר מ-27.5% מ-10 מיליון האתרים המובילים נכון לינואר 2016; נכון לדצמבר 2017, הוא היה בשימוש על ידי כ-58% מכלל אתרי האינטרנט המשתמשים במערכת ניהול תוכן.[2] וורדפרס נמצאת כיום בשימוש על ידי למעלה מ-60 מיליון אתרים.[3]

בניית אתר וורדפרס היא תהליך קל שיכול להיעשות על ידי כל אחד. הצעד הראשון הוא לבחור את שם הדומיין וספק האירוח. לאחר מכן, עליך להתקין וורדפרס בשרת שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי כניסה לחשבון האירוח שלך וביצוע ההוראות על המסך. לבסוף, עליך ליצור שם משתמש וסיסמה לאתר הוורדפרס שלך.

אתרי וורדפרס ידועים בתור פלטפורמות קלות לשימוש, הניתנות להתאמה אישית ומאובטחות המשמשות מיליוני אתרים ברחבי העולם. הם מציעים תכונות רבות המאפשרות למשתמשים להתאים אישית את האתרים והבלוגים שלהם עם ידע מועט או ללא צורך בקידוד.