מקומונט חיפה והקריות

ג’קוזי לבית: ספא מפנק באמבטיה שלכם

צילום:freepik

בילוי בספא הוא אחד הפינוקים האהובים ביותר על גברים ונשים בישראל ובעולם. ג’קוזי לבית זו הדרך שלכם להתפנק על בסיס יומי, בבית שלכם, בזמן שלכם. ג’קוזי לבית נשמע כמו עניין שמתאים לאלפיון עליון, אבל האמת היא שמדובר במוצר הרבה יותר זמין מבחינת מחיר ממה שחושבים. כיום ניתן להפוך כמעט כל אמבטיה בייתית לג’קוזי מפנק ומרגיע, מה שאומר שלא צריך לחכות לפעם הבאה שתבקרו בספא כדי להעניק לגוף שלכם כמה דקות של רגיעה אמיתית.

ג’קוזי (או בעברית – אמבט עיסוי) הוא בעצם בריכה קטנה, שהמים בה מחוממים ל-30 – 40 מעלות ובה משאבות המזרימות מים מהדפנות וכן זרמים שעולים מהחלק התחתון של הבריכה. אלו מאפשרים עיסוי נעים ומרגיע לשרירי הגוף שנמצאים ביום יום תחת עומס, לחצים ומתחים. עד לא מכבר ג’קוזי היה מתקן שניתן היה למצוא בספא, בצימרים, בבתי מלון, בבריכות ציבוריות או במכוני כושר מפוארים.

העניין הוא שהשרירים שלנו זקוקים להרפייה ומנוחה על בסיס קבוע, ולא רק בהזדמנויות בהן אנחנו מגיעים לנפוש בצימר או באתר ספא. בנוסף, לעיתים יש תחושה שהמים בג’קוזי או המתקן עצמו לא עברו חיטוי ראוי ועלולים להיות כר פורה לחיידקים ופטריות, מה שגורם לאנשים לשמור מהם מרחק.

הפיתרון לכל אלו הוא ג’קוזי לבית. ממש כמו ג’קוזי בצימר, מדובר במתקן מפנק מאין כמותו, שמחכה לכם בסוף יום עבודה ומעניק עיסוי מרגיע שמרפה את השרירים ומשכיח לכמה רגעים את המתחים והלחצים. היכולת להתמסר לרגעי הקסם תגרום לכם לרצות להפעיל את הג’קוזי שוב ושוב, כי הרי לטוב מתרגלים מאוד מהר…

מעבר לפינוק ולרוגע, ג’קוזי לבית מאפשר לכם גם להיות בטוחים בניקיון המים והמתקן עצמו. אחרי הכל, אתם חולקים אותו רק עם בני המשפחה האחרים. כיוון שכך, אתם יכולים להרגיש חופשי להיכנס לג’קוזי בלבוש מינימלי, או בלי בגדים בכלל, להתרווח, להישען, לקחת נשימה עמוקה, ליהנות מעיסוי מפנק ומרגיע, ממש כמו שמגיע לכם.

כאשר מדובר על ג’קוזי לבית ישנן שתי אפשרויות מרכזיות:

בשורה התחתונה, ג’קוזי לבית הוא עניין אפשרי מאוד מבחינה תקציבית. כל מה שצריך להחליט זה האם הוא יהיה חלק מחדר האמבטיה שלכם או פינוק שיוצב בחצר. כי החיים זה מה שקורה ממש עכשיו, בזמן שאנחנו מתכננים, אז כדאי ליהנות מהרגע ולהתפנק מתי שרק אפשר.