מקומונט חיפה והקריות

דברים שלא ידעתם על כלב פומרניין

פומרניין הוא גזע מבוקש מאוד בארץ ובעולם , שכל בן אדם שני מתאהב. בשנים האחרונות כלבי הפומרניין הפכו לסמל סטטוס. כלבי הפומרניין ידועים ככלבים קטנים וזעירים, ידועים בעדינות הפיזית שלהם , לכן מאוד חשוב לראות מי מתקרב ונוגע בהם.

מהו פומרניין?

לפומרניין יש המון פרווה נעימה וכיפית למגע. הפרווה שלהם מאוד מרשימה, הזנב הקופצני שלהם, האופי הקליל שלהם, כל אלה ייחודים רק לכלבים הללו. כלבי הפומרניין מאוד נוחים לבית עם ילדים, ילדים מאוד אוהבים לשחק עם הכלבים הללו כי הם מאוד חברותיים אך יש לשים לב שהכל נמצא בשליטה, יכול להיות שהילדים מראים יותר מידי אהבה ואגרסיביים מידי והכלבים יכולים להתחיל להשתולל. כלבי הפומרניין הם כלבים עם מראה יוקרתי ונוצץ, מושך את העין של אנשים רבים. היופי שלהם הפך לסמל סטטוס ברשתות החברתיות, והמון מפורסמים משתמשים בכלב זה כפרזנטור אישי עבורם. כלבי הפומרניין עם אינטלגנציה מאוד גבוהה, מבינים את הסביבה בקלות וסקרנים לכל תרחיש שקורה. לכן, קל מאוד לאלף אותם ונעים להיות בסביבתם.

כלבי הפומרניין הם כלבים חשדנים לגבי אנשים זרים בסביבתם , ולכן הם עשויים לנבוח. כלבים אלו יכולים לשמש לכם לכלב שמירה בבית שלכם, שהגודל שלהם לא ייטע אותכם. במהלך הזמן שהם גורים מאוד חשוב להשתמש בפדים כדי שלא ישתינו לכם בכל פינה, וכמובן רצוי מאוד לחנך אותם על עשיית הצרכים שלהם במקום מוגדר הנוח לכם. בנוסף לכך, יש להבין שכלבי הפומרניין הם כלבים ביתיים והם לא בנויים להסתובב כל היום בחוץ , הם לא כלבים של גינה הם כלבים שנשארים כל היום בבית. יש לשים לב שכלבים אלו לא יהיו הרבה בשמש זה יכול לגרום להם למכות חום נורא חזקות בגלל העדינות שלהם. לכן , נורא חשוב להקפיד שהכלבים הללו יהיו בבית ומידי פעם להוציא אותם לצרכים שלהם ולטייל איתם. הפומרניין מאוד נהנים מטיולים בחוץ ומהליכה מרובה, הם הולכים בגאווה ובראש מורם, מלאי סקרנות כאשר פוגשים אנשים זרים.
כלבי הפומרניין הם כלבים קלילים ואנרגטים שיכולים להכניס לכם אושר ושמחה בבית.

למידע נוסף היכנסו לאתר פומרניין ישראל >>https://pomeranian-israel.co.il/