מקומונט חיפה והקריות

דובאי – יעד נופש לכל המשפחה

depositphotos

אם אתם מחפשים חבילות נופש לדובאי, כדי לבלות שם חופשה משפחתית, אתם ממש לא לבד ויש לכך יותר מסיבה טובה אחת. ההסכם שחתמה ישראל עם איחוד האמירויות פתח עבורנו את האפשרות שרבים ברחבי העולם ניצלו עוד הרבה לפני כן – לטוס למקום מיוחד, מרשים ויפה, אשר מציע כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה מדהימה. הבונוס: כל זה נמצא ממש פה במזרח התיכון, בסך הכול במרחק של שלוש שעות טיסה.

דובאי היא מדינה נפלאה עבור תיירים בכל גיל, ומי שמגיע אליה עם ילדים יגלה מהר מאוד שמגוון הדרכים לבלות איתם, ולא משנה בני כמה הם, הוא עצום. בנוסף, קל מאוד להסתדר ולהתנהל בדובאי, כי כמעט כולם יודעים לדבר באנגלית וגם על השלטים יש תמיד כיתוב באנגלית. עכשיו, כל מה שנותר לכם הוא למצוא חבילות נופש לדובאי ולתכנן את החופשה שלכם. זה לא עומד להיות כל כך פשוט, יש המון אפשרויות וכנראה שלא תוכלו להספיק הכול, אז כדאי לבחור מראש את המקומות שאתם והילדים לא מוכנים לפספס. אנחנו ננסה לעזור עם כמה הצעות.

בורג’ חליפה

עוד נגיע לאטרקציות אשר יותר מותאמות לילדים, אבל כמובן שאי אפשר לדבר על דובאי מבלי להזכיר את המגדל הגבוה בעולם, והנוף שהוא מספק גם מבחוץ וגם מבפנים מרשים ילדים ומבוגרים באותה מידה. גובהו 828 מטרים, ואפשר לעלות לאחת ממרפסות התצפית (יש כאלה בקומות 125 ו-148) ולצפות בנוף משגע.

למרגלות המגדל נמצאת מזרקת דובאי, מזרקה קסומה שהיא הגדולה מסוגה בעולם. אל תחמיצו את זרמי המים האדירים אשר מגיעים לגובה של 150 מטרים ונעים לצלילי המוזיקה ומוארים בלא פחות מ-6,000 נורות צבעוניות.

קניון דובאי

לא תצטרכו להתרחק הרבה כדי להגיע למרכז השופינג והאטרקציות המרכזי של דובאי. אפשר בקלות לבלות יום שלם וגם יותר מזה רק בתוך הקניון, וזאת גם אם לא תבקרו באחת מכ-1,200 החנויות שנמצאות בו. האטרקציה המוכרת ביותר שם היא האקווריום העצום, שהוא למעשה גן חיות תת ימי, ומאכלס מאות זנים של דגים ויצורים ימיים אחרים, כולל כרישים, תמנונים ופינגווינים. חוץ מזה, יש בקניון מתחם גדול להחלקה על הקרח, מסלולים לנהיגת קארטינג, פארק מציאות מדומה ועוד. אם תהיו רעבים, כנראה לא תתקשו למצוא מה לאכול באחת ממאות המסעדות המפוזרות בקניון האדיר בגודלו.

פארקי מים ופארקי שעשועים

גולת הכותרת של חופשה משפחתית בדובאי היא הפארקים, אשר מציעים לכם ובעיקר לילדים שלל חוויות יוצאות דופן שלא תמהרו לשכוח. האפשרויות הן רבות, אלה רק שלוש דוגמאות כדי שתבינו על מה מדובר ותדעו למה לצפות, לאחר שתמצאו חבילות נופש לדובאי.

קיד-זאניה – מתחם ענק שיעזור לילדים שלכם להבין מה הם רוצים לעשות כשיהיו גדולים. זהו בעצם עולם מקביל בו הילדים לוקחים החלטות ומתנסים בפעילויות שונות ומשחקי תפקידים, שמדמים את העולם האמיתי.

עולם ההרפתקאות – פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בעולם, עם מגוון רחב של מתקנים ואטרקציות.

לגולנד – כל הילדים אוהבים לגו, אז בוודאי שהם יהנו מעולם שלם שבנוי מלגו. הפארק כולל מתקנים, סדנאות, דגמים זעירים של ערים שונות מרחבי העולם ועוד.