מקומונט חיפה והקריות

דירות להשכרה בקריות: כמה, למה ואיך?

צילום: freepik

מחפשים סביבת מגורים נעימה ובטוחה? ובכן, באזור הקריות תוכלו להשכיר דירה ובכך לספק לעצמכם ולבני המשפחה איכות חיים יוצאת מהכלל.

לגור בקריות: אווירה נעימה ושקטה

יוקר המחיה במדינת ישראל כמו גם העובדה כי רבים מרגישים כי הם “תקועים” בקצב החיים המסחרר באזור המרכז הוביל לזינוק במספר הפניות להשכרה של דירות להשכרה בקריות. למעשה, אזור הקריות התפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות בשל עידוד ממשלתי ולכן ניתן לראות לא מעט פרויקטים חדשים אשר הוקמו בערים קריית מוצקין, קריית ביאליק, קריית ים וקריית אתא. למעשה, ניתן לומר כי מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם לשדרג את מקום המגורים, בעלות נוחה לכל כיס ועם שימת דגש על מתן איכות חיים יוצאת מהכלל, במחיר שווה לכל נפש.

כמה עולה להשכיר דירה בקריות?

מחירי הדיור בקריות נותרו נמוכים ביחס לשאר הארץ, ולכן ניתן להשכיר דירת גן חמישה חדרים גם במחיר של 3,500 ₪ ואף פחות מכך. מדובר בהזדמנות נהדרת בעבור זוגות צעירים אשר מחפשים מקום להקים משפחה, וזאת בשל פיתוח מואץ של מרכזי תרבות, פארקים, חינוך וכן מגוון רחב של פעילויות אשר במסגרתן ניתן לנהל חיי משפחה שלווים, באזור יפהפייה המצוי כרבע שעה בלבד מהעיר השנייה הגדולה בישראל – חיפה. דירות להשכרה בקריות ניתן להשכיר דרך משרד תיווך אשר מתמחה באזור, וזאת מתוך מטרה לאתר את הנכס המתאים ביותר בעבורכם.

מגורים בקריות: הזדמנות אותה אסור לפספס

בשל הזינוק במספר התושבים באזור, ניתן לראות כי מדינת ישראל בשיתוף הרשווית המקומיות החלו לקדם פרויקטים של תמ”א 38 כמו גם פינוי בינוי, וזאת מתוך מטרה לתת מענה לביקוש. בשל כך, ניתן להשכיר דירות חדשות מקבלן בעלות נמוכה בעשרות אחוזים מאשר באזורים אחרים בישראל. בטי, אשר עברה עם בני משפחתה לקריית מוצקין מספרת: “התלבטנו רבות לגבי האם לעבור לאזור הקריות. בסוף החלטנו לבחור בקריית ביאליק, ואנחנו לא מתחרטים לשנייה. מדובר בעיר יפהפייה ונקייה, והשירותים אשר ניתנים לתושבים כאן הם מעל ומעבר. שירותי החינוך פה מצוינים ויש כאן המון אזורי בילוי נהדרים” היא מוסיפה “מחירי השכירות כאן נמוכים בעשרות אחוזים מאשר באזורים אחרים בארץ, ועל כן מדובר בהזדמנות נהדרת לשפר דיור באזור הקריות”.

איתור דירות להשכרה – כך תעשו זאת

לסיכום, אם אתם מחפשים אזור מגורים איכותי, אין ספק כי באמצעות משרד תיווך מוביל תוכלו לאתר דירות להשכרה במחירים נוחים ועם שימת דגש על התאמה לסגנון החיים שלכם. מדובר בהזדמנות אותה אסור לפספס, הן בשל הצפי לעליית מחירי הדיור והן בשל ההתפתחות המואצת של האזור. נוסף לכך, מומלץ להיכנס לאתרי מדרג בכדי לאתר פרויקטים חדשים, כך שתוכלו לסייר באופן וירטואלי באזור וכן לתאם פגישת ייעוץ לצורך ביקור בדירה החדשה שלכם – באזור הקריות.