מקומונט חיפה והקריות

דלתות פנים שקטות

מי לא מכיר את עניין טריקת הדלתות שמאוד מטריד. בין אם בגלל רוח פרצים, בגלל ילדים שמשחקים או מבלי משים לב שדלת ככה נטרקת. ניתן לפתור בקלות את הבעיה באמצעות שימוש בדלתות פנים שקטות ואקוסטיות. דלתות פנים שקטות סופגות את הרעש שנוצר עם הטריקה ובכך הטריקה נעשית שקטה ולא מפריעה לאף אחד מהנמצאים בבית.

מה אתם יודעים על עיצוב דלתות פנים ועיצוב מטבחים? שימו לב שעבור חדרי ילדים למשל לא תמיד כדאי לבחור בדלת שקטה משום שטריקה של דלת היא סימן שדורש תשומת לב של ההורים שמא קרה משהו בחדר הילדים. ולכן יש לבחור בצורה מושכלת את שילוב הדלתות השקטות בתוך חלל הבית, בהתאם למבנה שלו ובהתאם לצרכים של בני הבית.

דלת שקטה לחדר התינוק

כאשר מדובר על תינוקות עד גיל שנה כדאי מאוד לשלב דלת שקטה שתאפשר לתינוק לישון בשקט מבלי להתעורר מכל סגירה ופתיחה של דלת חדר השינה שלו. מטעמי בטיחות מומלץ גם להתקין בחדר חיישן או מצלמת בקרה כדי לקבל חיווי בזמן אמת על התרחשות שדורשת תשומת לב בחדר התינוק.

דלתות פנים שקטות למטבח

דלת פנים שקטה למטבחים שהיא גם עמידה ללחות, למים, ולאדים היא דלת שתהיה מאוד פרקטית למטבח שלכם. דלת פנים למטבחים שהיא שקטה תשפר את איכות החיים שלכם ותאפשר לכם לעבור בין המטבח לסלון או למרפסת מבלי להפריע לבני בית אחרים אם הם לומדים או ישנים או אם יש תינוק שישן לידכם בעגלה.

דלתות פנים שקטות מסוג דלתות הזזה או דלתות טריקה קיימות במגוון של גדלים ותוכלו להתאים את הדלת למבנה ולמידות.

דלת פנים שקטה שימושית מאוד עבור חדר מאסטר או יחידת הורים בה יש שירותים ומקלחת. כך דלת שקטנה תאפשר לכם להתארגן בבוקר מבלי להעיר את אחד מבני הזוג שעוד ישנים.

דלתות שקטות מגיעות במבחר של עיצובים וצבעים, מחומרים שונים ובמרקמים שונים, ותוכלו לבחור את הדלת שתתאים לכם בצורה האידיאלית ביותר.

עוד על עיצוב פנים ועיצוב מטבחים – דלתות שקטות מגיעות במגוון של מחירים – בהתאם לאיכות ולחומרים. בצעו תמיד סקר שוק לפני שאתם רוכשים דלתות פנים.