מקומונט חיפה והקריות

האם ברושורים עדיין רלוונטיים בתקופת הקורונה?

ברושורים ופליירים הינם תוצרי הדפוס המיועדים באופן מובהק לצרכים שיווקיים. מי שאינו עובד בבית דפוס ואינו מבין בתחום עשוי לחשוב כי מדובר באותו דבר, אולם אין הדבר כך. פלייר הינו מוצר מודפס המגיע לרוב בגודל A5 או A4 ועליו מודפסת מודעה שיווקית, הודעה על מבצע, מכירה וכדומה. לעומת זאת ברושור הינו מוצר יוקרתי יותר המגיע בגדלים של A3 או A4 אותו ניתן לקפל באופנים שונים כך שהוא מתחלק למספר עמודיםן ומהווה מעיון חוברת קטנה. פליירים מדפיסים על נייר כרומו בדפוס צבעוני או על נייר רגיל לבן או צבעוני. לעומת זאת ברושור יודפס לרוב על דף כרומו במשקלים שונים של  250 או 300 גרם. הכלל לגבי עובי הנייר אומר כי ככל שהמוצר מודפס על דף עבה יותר הוא יוקרתי יותר,כך ניתן לראות כי כרטיסי ביקור לדוגמא, יודפסו לרוב על נייר עבה בהשוואה לברושורים. או פליירים

האם עדיין משתמשים במוצרים מודפסים?

אנו חיים בעידן שעובר יותר ויותר למדיה הדיגיטלית ואינו צורך מוצרי נייר כמו בעבר. למרות זאת מוצרי הנייר כאן כדי להישאר. ובמקרים רבים אנו צריכים דווקא את מוצרי הנייר. בכנסים בהם אנו רוצים להכיר למשתתפים את מה שיש לנו להציע, אם אנו רוצים לשלוח קטלוג מוצרים להזמנה או מוצר לתליה על דלת או שמחולק בתיבות הדואר. 

תתפלאו אך דווקא לאור ההצפה של חומר פרסומי במדיה הדיגיטלית, דווקא המדיה המודפסת מושכת יותר את העין. וגם בתקופת הקורונה אנשים רבים ישמחו לקבל מוצרי דפוס ש תלה דלת או בתיבות הדואר המזמינים אותם לרכישה מקוונת או להזמנה טלפונית של מגוון מוצרי צריכה שונים מענפי משק מגוונים. 

בית דפוס אמין ומקצועי 

אם אתם מתעניינים במוצרי דפוס, בחרו ביבת דפוס אמין ומקצועיי שידע לספק לכם מוצריח דפוס עדכניים בעיצובים טרנדיים המתאימים לעסק שלכם ובשילוב מגוון הגאדג’טים הרלוונטיים כדי שהפלייר או הברושור שלכם יהיה מרשים מספיק ויביע את המסר הנכון ללקוחות שלכם וישקף את מי שאתם כבית עסק.