מקומונט חיפה והקריות

הגשימו חלום והפכו לבעלי עסק עצמאי

קרדיט - Canva

תמיד היה לכם חלום להיות בעלי עסק משלכם ולאחר שנים של התלבטות, החלטתם סוף סוף לקחת סיכום ולפתוח אותו. הכל נראה בדיוק כמו בחזון שלכם – בניתם מותג עם שם ייחודי וצבעים שמזוהים עימו, ואולי אפילו השכרתם מקום במיוחד בשבילו. עם זאת, פתיחת עסק חדש מלווה גם בהמון בירוקרטיה והתחלתם ללכת לאיבוד בין כל המסמכים הדרושים, המיסים והקבלות. פנייה לרואה חשבון מיומן, או משרד רואי חשבון בעל שם וניסיון, יכולה לעשות עבורכם סדר בבלאגן. משרדי רו״ח מובילים מציעים לרוב מלבד שירותי ראיית חשבון, גם אפשרויות כמו ניהול חשבונות וחישובי שכר, והם מסייעים לכם להבין את עולם העסקים בצורה פשוטה עם פגישות אישיות, הסברים בכל עת וזמינות גבוהה. עם ייעוץ מקצועי וכלכלי שיעזור לכם להתנהל בצורה מסודרת וחכמה ויסייע לעסק שלכם לפרוח, אתם מוכנים להתחיל לעבוד.

התנהלות מול גופים ממשלתיים

פתיחת עסק כוללת רישום מקדים שלו, לפעמים אפילו טרם התחלת הפעילות העסקית. בתהליך הקמת העסק שלכם, עליכם לפתוח תיק במע״מ ובביטוח לאומי ולהגיש מסמכים שונים, לא משנה מהו תחום ההתמחות שלכם ומהי ההכנסה הצפויה מכך. לאחר מכן, עליכם לדווח בכל חודש על הכנסתכם ולהתעסק בכל נושא המיסוי. במידה והשכרתם או רכשתם נדל״ן עבור הקמת העסק, ישנו גם את הנושא של מיסוי הנדל״ן וכל ההוצאות הכרוכות בניהול מקום עבודה – שכירות או משכנתא עסקית, שכר לעובדים, הוצאות מוכרות וכדומה. פנייה אל משרד הנהלת חשבונות בקריות, בשרון, או בכל מקום בו נמצא העסק אותו התחלתם, יכולה לא רק לסייע לכם למצוא ידיים ורגליים, אלא גם להועיל מבחינה כלכלית. רואי חשבון בעלי ניסיון יודעים בדיוק איפה תוכלו לחסוך כסף, ואיך למלא את הדוחות בצורה נכונה כך שתוכלו להגיש את כל המסמכים בזמן, לנצל את כל ההנחות המגיעות לכם ולא לשלם יותר ממה שנדרש מכם.

משרד הנהלת חשבונות וראיית חשבון מוביל בצפון

מלבד הנושא של פתיחת עסק, משרד רואי חשבון מעניק לכם ייעוץ וליווי עסקי וכן, עוזר לכם גם לנהל את הפן הכלכלי של העסק שלכם בצורה נכונה במהלך עבודתכם, כדי להמנע מקנסות ומעיקולים – טיפול בביקורת חשבונאית, החזרי מס, מילוי דוחות שנתיים וטפסי הצהרת הון ועוד. מחפשים משרד הנהלת חשבונות בכרמיאל? או אולי בקריות? אל תחפשו רחוק יותר. במשרד רואי החשבון פייג׳ ויסקוס ושות׳ רואים בלקוח כשותף ומציעים לו הסברים בגובה העיניים המלווים ביחס אדיב ואישי. המשרד מסייע לעסק שלכם בשיתוף הידע המקצועי והניסיון שברשותו, ומעניק שירותי ראיית חשבון, ייעוץ כלכלי, ניהול חשבונות ועוד. עם פגישות רבעוניות שוטפות והתאמת השירותים במיוחד עבורכם, החברה שמה לעצמה לדגל להעניק ללקוחותיה שירות בלתי מתפשר, אשר מתאים בדיוק למידותיהם.