מקומונט חיפה והקריות

הישג נוסף לקריית מוצקין – פרס דגל היופי לכשירות המקלטים הציבוריים

פיקוד העורף והמועצה לישראל יפה העניקו לעיריית קריית מוצקין את דגל היופי, המסמן זכייה רצופה במשך 5 שנים באותה קטגוריה ומקנה פרס של למעלה מ-40,000 ש”ח לטובת עבודות שיקום ותחזוקה למקלטים העירוניים.

ביום רביעי האחרון בבית המועצה לישראל יפה בתל אביב, התקיים טקס סיום תחרות “המקלט והמיגון במרחב האזרחי” לשנת 2022. הטקס נערך במעמד מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא ויו”ר המועצה לישראל יפה, רו”ח מיקי בלומנטל.

התחרות מתקיימת מטעם המועצה לישראל יפה ובשיתוף פיקוד העורף זאת השנה ה-12. מטרת התחרות היא בדיקת מוכנות הרשויות בהיבט תחזוקת המקלטים הציבוריים והמרחבים המוגנים הציבוריים ושיפור מוכנות הציוד לשעת חירום.

במהלך הטקס הוענק למנכ”ל העירייה, מר יריב גסר, פרס ‘דגל היופי’ בתחרות “המקלט והמיגון המרחב האזרחי” לקטגוריית ‘ערים קטנות’ לשנת 2022 וכן מענק על סך 42,000 ש”ח לטובת עבודות שיקום ואחזקת המקלטים הציבוריים ברחבי העיר.

קרדיט: דוברות קריית מוצקין

מנכ”ל העירייה וראש מערך החירום העירוני, יריב גסר: “זו השנה ה-11 שאנחנו זוכים ב-5 כוכבי יופי בתחרות כשירות המקלטים ופעמיים בדגל היופי המעיד על 5 זכיות רצופות. עיריית קריית מוצקין משקיעה בחדשנות גם בתחום החירום ואף התקינה במס׳ מקלטים מערכת ייחודית לפתיחתם מרחוק בשעת חירום. מדיניותו של ראש העיר חיים צורי הינה להיערך בשגרה במקסימום והאפשרי והעירייה מיישמת זאת בהצלחה רבה”.

אושרי אטיאס מנהל אגף חירום וביטחון: “הקפדה על מוכנות המקלטים היא עבודה יומיומית בשגרה כדי לשמור על כשירותם לחירום. אני מודה לאבי מואס הממונה על מוכנות המקלטים על פועלו ותרומתו לזכייה בפרס מדי שנה ולמנכ”ל העירייה וראש העיר על התמיכה”.