מקומונט חיפה והקריות

הפרויקט החדש של קבוצת שובל בעיר יוצא לדרך

פרויקט לוטוס 20 בחיפה (צילום: אדריכל הפרויקט אלי ניסן וחברת ההדמיות מבטים)

פרויקט חדש של התחדשות עירונית מבית קבוצת שובל יוצא לדרך והפעם ברחוב לוטוס פינת צפרירים בחיפה. קבוצת שובל שבבעלותו של היזם משה מילר, קיבלה לאחרונה את ההיתר להריסת הבניין הישן ברחוב לוטוס 20 המונה כיום 7 דיירים והיא נערכת לקראת הריסתו בחודש הקרוב של הבניין ובניית הפרויקט החדש.

בפרויקט לוטוס 20 מתוכנן להיבנות בנין יוקרתי של 6 קומות וייבנו 15 יח”ד חדשות ובהן: פנטהאוז יחיד בקומה כ -160מ”ר .עם מרפסות בשטח של כ-170מ”ר,2 מיני פנטהאוזים מיוחדים וכן דירות 4 ו5 חדרים.

הבניין יצופה אבן ושיש ויכלול חניון תת קרקעי ופיתוח סביבתי מוקפד ומפרט טכני עשיר. עפ”י התכנון, בניית הפרויקט יתמשך כ- 24 חודשים. אדריכל הפרויקט: אדריכל אלי ניסן והפרויקט משווק ע״י חברת אתגרים.

סמנכ״ל השיווק והפיתוח העסקי בשובל מתחמי מגורים בע”מ, ישי רוט : “הפרויקט היוקרתי מוקם ברחוב לוטוס פינת צפרירים, הנחשבים מהרחובות היוקרתיים בחיפה, כאשר אנחנו גם החברה היזמית וגם החברה המבצעת של הפרוייקט כמו גם של פרויקט היוקרה מצפה אלמוגי, ברחוב סחלב בחיפה, הכולל 7 בניינים עם כ-100 יח”ד הזוכה להצלחה מסחררת, כאשר – כ-90% מהדירות כבר נמכרו! דירות בודדות נותרו למכירה”.

פרויקט “מצפה אלמוגי”, מציע מוצר ייחודי – דירות 6 חדרים ופנטהאוזים, כ-140 מ”ר במפלס אחד ובנוסף מגוון דירות של 4 ו-5 חדרים. הפרויקט יכלול גם דירות גן 5 ו-6 חדרים עם גינות ענק, למעלה מ- 150 מ”ר שיכללו: בריכה/ ג’קוזי פרטיים.

כחלק מהסטנדרט התל אביבי של הפרויקט ייהנו הרוכשים מ-2 חניות פרטיות לכל דירה, חניון אורחים פרטי לשימוש דיירי הפרויקט עם עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים, מפרט טכני עשיר ומגוון ועוד. הפרויקט, מוקם ברחוב הסחלב בשכונת רמת אלמוגי המבוקשת בקרבת, פארקים ציבוריים, בתי ספר ומרכז קניות.

הקבוצה מקימה פרויקטים נוספים בחיפה ובהם: ברחוב אלחנן 16, ברחוב הנדיב 15 וקרית ספר 13.