מקומונט חיפה והקריות

השכרת ציוד לאירועים

תכנון אירועים יכול להיות כאב עצום בצוואר, במיוחד אם אין לכם עדיין את הציוד הדרוש. יש הרבה מה לנהל: שולחנות, כיסאות ומפות שולחן, בתור התחלה. 

יש תיאום צבעים, מידות שיש לקחת בחשבון ומגוון ספקים. אם כי לא הכול רע – השכרת ציוד לאירועים יכולה להילחם בכאבי ראש פוטנציאליים רבים בתהליך תכנון האירוע. בהשוואה לקניית ציוד משלכם, להשכרה יש כמה יתרונות מרכזיים. 

האם השכרת אוהלים מציעה הגנה?

עכשיו כשהאביב ממש מעבר לפינה, הגיע הזמן להתחיל לתכנן את האירוע המושלם בחוץ. עם זאת, כאשר אתם רוצים להקל על העבודה שלכם, אתם צריכים לשקול השכרת אוהלים על מנת לייעל את המקום שלכם. תכנון אירוע בחוץ יכול להיראות כמו מעשה חרא; יום גשום יכול להרוס לכם את הכיף אבל שמיים שטופי שמש במיוחד עלולים לגרום לכולם לאי נוחות. השכרת אוהלים היא דרך מצוינת ליהנות מהבריזה בחוץ מבלי לדאוג שהשמש הלוהטת קופחת עליכם. מסיבת בחצר האחורית תבטיח שהמזונות, המשקאות, האורחים והאלקטרוניקה שלכם יישארו בטוחים ממקלחת בתחילת אפריל. החלטה נבונה זו תבטיח לכם שקט נפשי בזמן תכנון האירוע שלכם.

קרדיט: PEXELS

האם השכרת שולחנות דורשת ניסיון או אחסון בתום האירוע?

בסיום המסיבה, על המארח לנקות ולאחסן את כל ציוד המסיבה. זה יכול להיות טרחה אם אין לכם מספיק מקום לאחסון שולחנות וכיסאות. כאשר אתם בוחרים באופציה של השכרת שולחנות מחברת השכרת מסיבות, ניקיון ואחסנה כבר לא מהווים דאגה! חברת ההשכרה תגיע לאחר המסיבה ותוציא את הציוד להשכרה מהנכס. רחוק מהעין רחוק מהלב.

האם השכרת כסאות מספקת לכם עצמאות?

אתם מנהלים את ההצגה שלכם. השכרת כסאות היא בעצם כמו שיש לכם עסק קטן משלכם. שוכרי דוכנים נחשבים לקבלנים עצמאיים על פי חוק, כלומר אתם שולטים בפעולות שלכם. אתם יכולים להגדיר את לוח הזמנים האידיאלי שלכם, להשתמש אך ורק במוצרים שאתם נהנים מהם, לכוונן את השירותים שאתם מציעים ולנהל את העסק שלכם איך שאתם רוצים בלי אחריות להיות בעלים של סלון. זכור שהשכרת דוכן במספרה פירושה ניהול כל החיובים, המיסים, הבנקאות/חשבונאות, שעות העבודה, הקבלה, שירות הלקוחות, השיווק והפרסום שלכם. זו יכולה להיות הטבה עבור כמה סטייליסטים וסיוט עבור אחרים. הכל תלוי אם מסירת הצד האחורי של הפעולה היא משהו שנוח לכם לעשות לבד.