מקומונט חיפה והקריות

התאמת תאורה לגידול צמחים – איך עושים את זה נכון?

תמונה: pexels

מערכות תאורה לגידול צמחים הן מערכות תאורה שונות מאשר מערכות תאורה לחלל הביתי. מצד אחד אתם חייבים לייצר תאורה איכותית ויציבה, ומצד שני צריך להתחשב גם בנושאים כמו חום או חשיפה לאור שמש על בסיס הצרכים של כל גידול באופן אינדיבידואלי.

כמו כן, השילוב של מנורות לד לגידול צמחים ביחד עם מערכת סופח לחות, חייב לייצר תנאי לחות אופטימליים שמתאימים לגידולים שלכם, ויוצרים חוויית גידול פשוטה ונוחה אבל גם בריאה ומתאימה. ולכן, כאשר חושבים על תהליך התאמת נורות לד לגידול צמחים, צריך להסתכל על התמונה הגדולה ולהבין בדיוק איך המערכת משרתת את הציפיות ואת הצרכים שלכם, ואיך אתם יכולים להתאים תאורה לגידול צמחים בצורה הנכונה ביותר.

שלושה טיפים להתאמה של תאורה לגידול צמחים

התאמת נורות לד לגידול צמחים, היא פעולה המתבססת על שלושה עקרונות:

  1. איזה חלל פנים אתם צריכים לתכנן. האם מדובר על חממה או שאתם מתכננים חלל פנים בסגנון אחר, חדשני יותר ומשמעותי מבחינת תנאי הגידול.
  2. מה הם תנאי האור הקיימים בחלל הפנים נכון להיום. מה הם תנאי הלחות בחלל הפנים שלכם, והאם אתם צריכים לחשוב על חשיפה ממושכת לאור.
  3. מהן העלויות שאתם יכולים להרשות לעצמכם לטובת רכישת המערכת ולטובת ההתקנה המקצועית הדרושה לכם. ככל שמדובר על עלויות מאוד גדולות, צריך למצוא פתרונות מימון.

לכל חלקה יש את הצורך המיוחד שלה

נורת לד – כאשר אתם מנסים לייצר מגוון רחב של אזורי גידול, המתאימים לצרכי גידול שונים, השילוב שבין טכנולוגיה לבין טכניקות גידול הוא השילוב שאתם צריכים לשאוף אליו. אל תהססו לתכנן את החלקות הספציפיות על פי צרכי הגידולים שלכם, ואל תפחדו לעשות שימוש בטכנולוגיות כמו נורות לד, בשביל לייצר את תנאי הגידול הטובים ביותר. היום, שיש לכם אפשרות לפנות לאנשי המקצוע תכנן את הסביבה החקלאית שלכם, אפשר לנצל את היתרונות של האזור בו אתם נמצאים בשילוב עם הפתרונות שקיימים ברמה הטכנולוגית והכל כדי לייצר את אזורי הגידול הטובים ביותר, שמתאימים לכם.

המאמר בחסות אתר החדשות big news