מקומונט חיפה והקריות

חברת פלוס 500 אירחה את בכירי מועדון הכדורגל יאנג בויז

קרדיט צילום: באדיבות פלוס500

חברת Plus500 (פלוס500) הישראלית, אירחה את בכירי מועדון הכדורגל יאנג בויז המשחקת בליגה השוויצרית הבכירה במשרדיה שבחיפה. החברה הינה נותנת החסות הראשית של הקבוצה המצליחה מברן שבשוויץ.

כחלק מהביקור של קבוצת הכדורגל יאנג בויז בישראל, לקראת צמד משחקי הקבוצה בפלייאוף ליגת האלופות מול קבוצת מכבי חיפה הישראלית, אירחו מנהלי חברת Plus500 ובראשם דוד צרויה מנכ”ל החברה את בכירי קבוצת הכדורגל משוויץ. אל משרדי החברה שבחיפה הגיעו הנספיטר קינברגר – נשיא המועדון ו- ואניה גרוייל, מנכ”ל המועדון ובכירים נוספים במועדון. בכירי קבוצת הכדורגל משוויץ זכו לסיור קצר במשרדים ואף נסעו לארוחת צהריים משותפת עם בכירי חברת הפינטק הישראלית.

Plus500 היא נותנת החסות הראשית של מועדון הכדורגל משוויץ זאת השנה הרביעי כאשר הסכם חסות זה מתווסף לחסויות הספורט הקיימות של קבוצת הפינטק הישראלית הכוללות שותפות עם קבוצת הכדורגל לגיה ורשה מפולין וקבוצת הכדורסל שיקגו בולס מליגת ה-NBA.

דוד צרויה, מנכ”ל Plus500: ”שמחנו לארח את בכירי מועדון הכדורגל יאנג בויז, אחת מקבוצות הכדורגל המצליחות בשוויץ לקראת צמד המשחקים שלה עם מכבי חיפה. יש לנו קשר ארוך טווח עם הקבוצה ואנו גאים להיות נותני החסות הראשית של המועדון. אנחנו מאחלים בהצלחה לשתי הקבוצות”.