מקומונט חיפה והקריות

חברת שילוח מארה”ב: מבט על תעשיית השילוח והלוגיסטיקה בארצות הברית

צילום: freepik

חברת שילוח מארה”ב מספקת פתרונות לוגיסטיים מותאמים כדי להבטיח מעבר מתואם של סחורות ממקור למשתמש קצה הדרך לאורך כל פלח רשת שרשרת האספקה.

ביטוח משלוחים מארצות הברית נחשב לתנאי הכרחי לאנשים שממתינים להגעת המוצר שהזמינו מארה”ב. הביטוח מציע להם הגנה למקרה בו הסחורה שהזמינו ניזוקה, כך שהם יוכלו לקבל פיצויים מלאים, בהתאם להסדר שנקבע מול חברת שילוח מארה”ב.

מהי חברת שילוח מארה”ב?

חברת שילוח מארה”ב מטפלת במשלוח מטענים מארצות הברית לישראל. חברה שמתמחה בשירותי שילוח, מתמחה גם בשירותי לוגיסטיקה ומחזיקה בנכסים כמו ספינות מכולות, ומנהלת את התנועה הפיזית של המטען.

החברה מספקת, בין היתר, גם מידע עדכני הנוגע לתקנות המיסוי, שירותי אריזה חסכוניים למשלוחים גדולים, שירות בקרה ומעקב מקוון לאורך כל תהליך העברת הסחורות, ושירותי אחסון לסחורות שעתידות לצאת מארה”ב או שהגיעו לארץ וטרם נקבע להן מיקום למסירה.

ענפי תעשיית שילוח מארצות הברית

חברת שילוח מארה”ב מתמחה במספר תחומים, שכוללים:

שירותי לוגיסטיקה

מגזר משנה זה כולל:

שירותי שילוח מארצות הברית מעורבים בכל הרמות בתכנון ובביצוע תנועת הסחורות.

שירותי משלוחים מהירים

חברת שילוח מארה”ב מציעה שירותים מהירים ורגישים לזמן מקצה לקצה עבור מסמכים, חבילות קטנות ופריטים בעלי ערך רב.

חברות שמתמחות בשילוח ימי מארצות הברית לישראל מספקות תשתית ייצוא ליצואנים רבים, במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים שאינם יכולים להרשות לעצמם להפעיל את שרשרת האספקה שלהם.

שילוח ימי מארצות הברית לישראל

חברת שילוח מארה”ב מציעה אפשרות שילוח ימי שכולל מובילים, נמלי ים, מסופים ועבודה שמעורבים בתנועת מטענים דרך הים.

למי מתאים לשכור שירותי חברת שילוח מארה”ב?

תחילה יש להבין את ההבדלים בין אנשים פרטיים ששוכרים שירותי חברת שילוח מארה”ב, לבין אנשי עסקים, היות והתעריפים והאפשרויות משתנים בין העברת מכולות גדולות של מטענים בתדירות גבוהה וקבועה, לבין העברת מוצרים בודדים לעתים רחוקות.

השירות שניתן על ידי החברה מאורגן באופן מקצועי גם לחברות וגם לאנשים פרטיים, אלא שבעלי עסקים שמייבאים סחורות מארצות הברית זקוקים לשירותי חברה שמתמחה בשילוח בינלאומי שכולל פתרונות מלאים, כולל שירותי אחסון בתנאים בטוחים, באזור אחסון מוגן ומאובטח ובתנאי טמפרטורה נאותים, כמו גם שירותי עמילות מכס, בעוד שאנשים פרטיים אינם זקוקים לשירותים לוגיסטיים מקיפים.

בשורה התחתונה, חברת שילוח מארה”ב מספקת שירותים בטוחים, יעילים ומקצועיים

נציגי חברת שילוח מארה”ב מטפלים במשלוחים שמגיעים מארצות הברית לישראל במקצועיות. אנשי מקצוע אלה בקיאים בדפוסי ונהלי העבודה, מכירים היטב את השוק האמריקאי, ואת נהלי עמילות המכס ואפשרויות השילוח.

החברה מגדירה ומאפיינת סוגים של תכולה או סחורות ובהתאם מסייעת ומייעצת בכל הנוגע לבחירה באפשרויות שילוח אווירי או ימי, מציעה שירותי אריזה מקצועיים ומספקת הצעת מחיר לחבילת שירות שמותאמת היטב ובאופן אישי לצרכי הלקוחות.