מקומונט חיפה והקריות

חגי תשרי במלונות בצפון הארץ

צילום: יחצ

אם אתם כבר מתכננים את החופשה המשפחתית שלכם בחגי תשרי הקרובים הרי שכדאי מאוד לנפוש באזור הצפון שמציע מזג אוויר מצוין והרבה טבע וירוק בעיניים. תוכלו לנפוש בערב ראש השנה כמה ימים באחד המלונות בצפון הארץ, כאשר ישנם מלונות בוטיק לצד למשל יחידות אירוח בקיבוצים.

מלון בוטיק ירושלים –  תקופת חגי תשרי תוססת מאוד במלונות בצפון ותוכלו להתארח באחד המלונות הפרושים בכל אזור הצפון.

ארוחת החג

מלון בוטיק – את ארוחת החג תוכלו לאכול במלון עצמו – כאשר המחיר משתנה ממלון למלון. אפשרות נוספת היא להתארח באחד מהקיבוצים או היישובים הקהילתיים המציעים אירוח פתוח בראש השנה תמורת תשלום. אפשרות נוספת היא להתארח אצל משפחה מקומית. כל אחת מהאפשרויות שונה מבחינת המחיר, האווירה והקונספט אך לבטח צפויה לכם חוויה מרעננת ומיוחדת.

טיולים ומסלולים

מלונות בירושלים – שפע הנחלים ומסלולי הטבע בצפון מחכים למטיילים בחגי תשי ויש מגוון רחב מאוד של פעילויות החל מפעילויות בתוך הסוכה, איסוף קציר, ומתן תורה.

שמן, גבינות ויין

מלונות בצפון – תוכלו לבקש ברשימה ארוכה של מקומות שמציעים סדנאות, מוצרים והצצה למאחורי הקלעים של תעשיית השמן, הגבינות והיין. גם חנויות בוטיק שוקולד לצד מפעלי גלידה מקומיים פזורים בצפון הארץ ומומלץ מאוד לגוון את הטיול בעצירה באחד מהמקומות הללו. תוכלו גם לבקר במכוורת דבש, באורוות סוסים, בפינות האכלה לבע”ח.

מלונות בוטיק בירושלים – אם אתם רוצים לגוון את החופשה בספורט אתגרי תוכלו להנות מרפטינג, ממכוניות קרטינג או מאומגה למשל. גם טיולי ג’יפים ורכיבה על סוסים אלו הן אופציות נהדרות למי שספורט אתגרי מדבר אליו. כמובן שחשוב לבדוק מהו גיל הכניסה המינימלי לפעילויות מסוג זה משום שלמשפחות עם ילדים קטנים לא בהכרח תתאפשר כניסה לכל הילדים.

טיפ חשוב

מלון בוטיק – מכיוון שיש ביקוש גבוה במיוחד לנופש במלונות בצפון הארץ במהלך החגים הרי שמומלץ מאוד להזמין מבעוד מועד על מנת להבטיח לעצמכם מקום, בייחוד אם מדובר על אחד המלונות המבוקשים. תוכלו גם להזמין ברגע האחרון וליהנות ממחיר מוזל אך לא תהיה לכם וודאות לגבי התאריכים המדויקים עד לרגע האחרון וזה כאמור לא מתאים לכל משפחה.