מקומונט חיפה והקריות

חדלות פירעון היא אירוע שיקומי

תמונה: שאטרסטוק

הוצאה לפועל  – הקנייתם של הרגלי התנהגות כלכליים היא תהליך חינוכי שמתרחש בבתים רבים מגיל צעיר. למרות כל הניסיונות לייצר את התנאים האופטימליים לחיים בוגרים מאוזנים, ישנן סיטואציות שבהן אנחנו לא יכולים לשלוט ואת ההשלכות שלהן אנו עלולים להרגיש לאורך שנים ארוכות באיכות החיים של התא המשפחתי כולו. רגעים אלו, בין אם הם מתחילים במכתב בהתראה לפני נקיטת הליכים משפטיים ובין אם במכתב אזהרה מההוצאה לפועל, מחייבים את האדם לחשוב מסלול מחדש ולמצוא את הפתרונות שיעזרו לו לתכנן קדימה את העתיד הכלכלי וכאן, נכנסת האפשרות למצוא עורך דין לחדלות פירעון שיהיה לכם לסמכות מקצועית שתלווה אתכם ברגעים המורכבים.

למרות כל החששות, ייתכן שפניה להליך חדלות פירעון היא ההחלטה הנכונה

חדלות פרעון – נכון שהמחשבה על פנייה לעזרתו של עורך דין חדלות פירעון היא קשה ומורכבת מבחינה רגשית. אבל במידה בלתי מבוטלת היא גם מסמנת את סופה של תקופה כלכלית מורכבת ולא יציבה. הליך חדלות פירעון הוא הליך שבו אתם מאפסים או מקטינים משמעותית את החובות שלכם, תחת עינו הפוקחת של בית המשפט ועל כן הוא בעצם נותן לכם את ההזדמנות להחזיר עטרה ליושנה. בעתיד, ההחלטה הזו תאפשר לכם לייצר הכנסות ואפילו לחסכונות. כך שיש לכם תקווה לחיים בהם החובות לא שולטים בכם וניתן לייצר הכנסות קבועות ולחשב מסלול מחדש באמת.

עורך דין חדלות פירעון ילווה אתכם בצמתים הקשים

פשיטת רגל – אם כל זה נשמע לכם לא אמיתי, דעו לכם שיש יותר ויותר ישראלים ממשקי בית פרטיים או בתור בעלי עסקים, שמבינים את היתרונות של פניה לעזרת עורך דין חדלות פירעון בנושאים הללו. ביחד עם עורך הדין ניתן לבנות את האסטרטגיה הנכונה לכם, להתמודד עם המצב הכלכלי. שלב אחרי שלב, תוך פירוק כל האתגרים וההתמודדויות אל מול הנושים, בית המשפט ואל מול החששות שלכם. מכאן ואילך, עורך הדין יהיה המקור המוסמך שלכם לקבלת הגנה משפטית ומידע, שידע איך לתת עצות נכונות על בסיס המצב הייחודי שלכם וההבנה שלו את התיק המשפטי שלכם.

 

מאמר בחסות אתר חדשות bignews