מקומונט חיפה והקריות

חומרי איטום נגד מים

man hand with trowel plastering a wall, skim coating plaster walls

חומרי איטום וחומרי בידוד הם שני סוגים של חומרי איטום שניתן להשתמש בהם כדי להגן על הבית מפני נזקי מים.

חומרי איטום מיושמים על פני הקיר והרצפה

הם יוצרים שכבה דקה וגמישה על פני הקיר או הרצפה אטומה למים. הם גם מספקים מחסום למניעת חדירת לחות נוספת.

חומרי בידוד מיושמים בדרך כלל סביב צינורות, פתחי אוורור ומקורות אחרים של דליפת אוויר על מנת למנוע הצטברות לחות בתוך קירות או תקרות שעלולות לגרום לעובש וריקבון.

השימוש בחומרי איטום וחומרי בידוד באיטום הוא רעיון חדש יחסית. זה קיים רק כ-20 שנה. חומרי איטום וחומרי בידוד משמשים להגנה על מבנה המבנה, ולא רק על החלק הפנימי שלו.

חומרי איטום מורחים על משטח ולאחר מכן מכוסים בציפוי אפוקסי או פוליאוריטן היוצר מחסום עמיד למים. חומרי בידוד משמשים להגנה על מבנה המבנה על ידי הפחתת איבוד החום דרך קירות, תקרות ורצפות. הם גם מספקים בידוד אקוסטי על ידי ספיגת רעידות ממקורות חיצוניים כגון רעשי תנועה או ציוד בנייה.

חומרי איטום, חומרי בידוד וציפויים משמשים כולם לאיטום מבנה

ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי איטום וציפויים שניתן ליישם על בניין.

רוב האנשים שמעו על היתרונות של שימוש בחומרי איטום וציפויים בחלקו החיצוני של הבניין. עם זאת, חשוב לזכור כי חומרים אלו צריכים להיות מיושמים גם על הפנים.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי להשתמש בחומרים אלו על הקירות הפנימיים שלך. זה לא רק יהפוך את הפנים שלך לנוח יותר, אלא זה גם יפחית את חשבונות האנרגיה שלך על ידי הפחתת דליפות אוויר בבית או במשרד שלך.

חומרי איטום משמשים למניעת נזקי מים ולהגנה על משטחי הבניין. הם מיושמים על קירות, גגות, תקרות ומשטחים אחרים כדי להגן עליהם מפני חדירת מים.

חומרי איטום הם סוג של חומרי איטום המיושמים על משטחי מבנים כדי למנוע חדירת מים ולחות למבנה.

חומרי בידוד משמשים בבניית מבנים כדי למנוע איבוד חום. הם יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים כגון פיברגלס, תאית, צמר מינרלי או בידוד קצף.