מקומונט חיפה והקריות

חיפאים לכאן: קורקינט חשמלי לגיל השלישי

צילום: unsplash

קורקינט חשמלי ואופניים חשמליים מתאימים לכל הגילאים. לעתים נוטים לחשוב שקורקינט חשמלי לא מתאים לאנשים מבוגרים יותר, אבל זה ממש לא נכון. קורקינט חשמלי היא כלי ניידות נהדר לגיל השלישי. אם בעבר קורקינט חשמלי נתפס ככזה אשר מיועד רק לשכבות הגילאים הצעירות יותר, הרי שכיום קורקינט חשמלי הוא בהחלט אמצעי נסיעה שנעשה נפוץ יותר ויותר גם בקרב הגיל השלישי.

אימון

לכל גיל דרוש אימון לפני נסיעה של ממש על קורקינט חשמלי. בדיוק כמו שבגיל קטן רכשנו ולמדנו מיומנויות של רכיבה על אופניים ושל שחייה, הרי שגם עבור רכיבה על קורקינט חשמלי דרושים אימון ותרגול. אבל מדובר באימון פשוט, ואחרי פעם-פעמיים של תרגול כבר תוכלו לרכב על קורקינט חשמלי בצורה טובה.

איזה קורקינט חשמלי לקנות?

יש סוגים ודגמים רבים של קורקינטים בשוק. הדרך הטובה ביותר היא פשוט לעבור בין כמה חנויות או לנסות קורקינטים של חברים, ובדרך הזו לבחון איזה קורקינט חשמלי מתאים עבורכם. יש כמובן גם מחירים שונים לקורקינטים ובהתאם לתקציב שלכם ולהעדפות שלכם תוכלו לבחור את הקורקינט שיתאים עבורכם.

בין אם אתם מתלבטים בין אופניים חשמליים לבין קורקינט חשמלי – אתם יכולים להיות בטוחים שאחרי שתכניסו לשגרת חייכם נסיעה באופניים או בקורקינט, הרי שאיכות החיים שלכם משמעותית תשתפר.

קורקינט חשמלי מתאים לנסיעה של עד 25 קמ”ש ולכן תוכלו באמצעות קורקינט לרכב גם מחוץ לעיר. הקפידו תמיד לחבוש קסדה ולהיות מוארים בצורה מספקת בשעות החשיכה. נסיעה על קורקינט היא חוויה בפני עצמה ותוכלו תמיד לראות רוכבי קורקינט נוספים ברחובות. יש יישובים וערים שאפילו הקצו שבילי רכיבה מיוחדים ויייעודיים עבור אופניים חשמליות ועבור רוכבי קורקינט חשמלי. בדקו האם בעיר שלכם יש נתיבים ומסלולים כאלו, ובמידה וכן, הקפידו לנסוע באותם מסלולים.

לפני שאתם מחליטים איזה קורקינט חשמלי לרכוש תמיד בקשו המלצות וחוות דעת ובצעו סקר שוק ביחס למחירים. נקודה חשובה בהקשר של המחיר היא לבדוק האם המחיר כולל אחריות, לכמה זמן, והיכן מסופקת האחריות, וגם כמובן מה כוללת האחריות.