מקומונט חיפה והקריות

חיפאים, מחפשים מקומות שאפשר לעשות בהם בר מצווה בירושלים?

ישנם הרבה מקומות שאפשר לעשות בהם בר מצווה בירושלים. המצב היום, עם הקורונה, מחייב אותנו להיות יצירתיים וגמישים על מנת שהחגיגה תמשך.

בר מצווה מסורתי בבית כנסת

המקום המסורתי שרוב חתני בר המצווה עורכים בו בר מצווה הוא בית כנסת. ישנם הרבה מאוד בתי כנסת, אנו מציעים לכם מספר בתי כנסת שקרובים לכותל. מאוד כיף לערוך בר מצווה בבית כנסת עתיק שיש בו שילוב של קדושה, רוחניות ופאר. בתי הכנסת שאנו מציעם הם, בן זכאי, האיסטנבולי והחורבה. בתי הכנסת בן זכאי הם חלק מהמתחם של ארבעת בתי הכנסת הספרדיים, הממוקמים מרחק הליכה קצר מהכותל. כל בתי הכנסת הם מפארים מאוד ומתאימים לעריכת בר מצווה בהם. תקבלו אותם באופן פרטי, כאשר אפשר לקבל ליווי מוזיקלי במקום.

בר מצווה בבית

יש לנו אפשרות להגיע אליכם עד הבית. נביא איתנו חופת חתן בר מצווה, להקת נגנים, פייטן מקצועי, אטרקציות, קייטרינג ועוד. תהיו בטוחים שבר המצווה תהיה חגיגה גדולה לא פחות מאשר באולם. אירוע בבית מתאים למשפחות קטנות, שאין להם הרבה אורחים. חגיגה זו כמובן תלויה בכך שיש לכם חצר גדולה מספיק לערוך את החגיגה. אם אין לכם חצר כזאת ואתם רוצים לערוך בר מצווה בבית, תדברו איתנו ואנחנו נארגן לכם אחת כזאת. זה ממש טוב לערוך בר מצווה בבית. יש שם אווירה נעימה, משפחתית ושמחה שאין במקומות אחרים.

בר מצווה בכותל המערבי.

ישנה אפשרות טובה שתערכו בר מצווה בכותל בחברת כינור דוד www.jerusalemklezmer.com ניתן לערוך בר מצווה כזאת, עם ההגבלות של משרד הבריאות, עליהן אנחנו מחויבים. הכותל הוא שריד מבית המקדש שנחרב לפני 2000 שנה והוא המקום הכי קדוש ליהודים. חגיגת בר מצווה היא הכי מיוחדת והכי רוחנית שיש. העלות של חגיגה כזו היא כמו אירוע אולם, אך תקבלו הרבה יותר מאולם.  ישנם מספר מתחמים בכותל שבהם ניתן לערוך את העלייה לתורה. רחבת הכותל עצמה, קשת וילסון, מרכז רובינזון, קשת דוידסון, הכותל הדרומי והרחבה האלטרנטיבית. מידע על המקומות האלה ניתן למצוא באתר המושקע שלנו.

מה תקבלו בכל אירוע

אנחנו בכינור דוד שמחים להציע לכם מקומות שאפשר לעשות בהם בר מצווה בירושלים. מקווה שחגגו ותיהנו מאוד בהם.