מקומונט חיפה והקריות

חיפה: פעוט כבן שנתיים וחצי ננעל ברכב, וחולץ בשלום על ידי מתנדבי ידידים

אתמול (רביעי) בשעה 17:34 קיבל מוקדן ידידים, נתנאל אביקסיס, קריאה אודות פעוט כבן שנתיים וחצי שננעל ברכב בשגגה לעיני הוריו, ברחוב הקיטור במתחם חוצות המפרץ בחיפה.

צבי שולשטיין – אחראי ציוד סניף חיפה, יחד עם מאור אקסלרוד ונריה כהן, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו למקום במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

צבי מספר: “הייתי בנסיעה ברכב יחד עם אשתי, כשהתקבלה קריאת החירום. מיד שיניתי את יעד נסיעתנו ומיהרתי למקום. הגעתי בזריזות, חברתי שם ליתר המתנדבים ויחד התחלנו בפעולות לפתיחת דלת הרכב. תוך מספר שניות הצלחנו לחלץ את הפעוט ולהשיבו לזרועות אמו. האב הנרגש גילה כי הוא מכיר את מאור, כששניהם למדו יחד בבית הספר היסודי. זו גם היתה פעם ראשונה שאשתי מתלווה אליי לאירוע שכזה, והשמחה של שנינו היתה מיוחדת”.

קרדיט: דוברות ידידים

מאור מוסיף: “ישבתי בבית קפה עם משפחתי, כשהתקבלה הקריאה. כשהגעתי, התברר שהרכב ננעל בנעילה אוטומטית בזמן שההורים העלו את העגלה לתא המטען. בסיום האירוע האב הודה לנו ושיבח את הארגון על השירות והמסירות”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב בכל יציאה ממנו• במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.