מקומונט חיפה והקריות

טיפולים המבוצעים על ידי טכנאי שיניים 

טכנאי שיניים מבצעים מגוון טיפולים ועבודות שמסייעים רבות לאנשים מכל הגילאים ולכל בעיות בריאות ואסתטיקת הפה ולכן תפקידם רם במעלה.

טכנאי שיניים נותנים מענה לבעיות שונות כמו הכנת שיניים תותבות ופלטות שונות, כתרים ואפילו טיפולים לשיקום הפה ומקרים קשים ביותר.

טכנאי שיניים הם בדרך כלל התחנה השניה אך המשמעותית ביותר לאחר שמבקרים אצל רופא שיניים ושוטחים בפניו את טענותיכם וצרכיכם. טכנאי שיניים יקחו מידות ויעשו שאר חישובים ותכנונים על מנת להתאים לכם את הטיפול הטכני לחלל הפה שלכם.

שימוש בחומרים מסוגים שונים מאפיין את עבודת טכנאי שיניים ולעיתים אם לא נשאלתם לעדיפותכם יבחרו טכנאי שיניים את החומרים המיטביים להכנת הטיפול עבורכם. הקפדה על ציוד העומד בתקנים וציוד חדשני יבטיחו איכות עבודה שתהיה ניכרת בעת השימוש שיעשו לקוחות בתוצר.

יש אפשרות לפנות לשירות טכנאי שיניים באופן פרטי ללא תיווך רופא שיניים אך לרב נעשה הדבר לאחר ביקור אצל רופא שיניים העורך מעקב אחר בריאות הפה וממליץ המלצות שונות בתחום. טכנאי שיניים עובדים בסמיכות ובצמידות לרופאי שיניים אך יש גם מעבדות פרטיות המקבלות הזמנות מרופאים ולקוחות פרטיים בהתאם למחירון המוגדר לפי השוק.

כדאי לשמוע המלצות טרם בחירה בטכנאי שיניים מתוך מגוון טכנאי שיניים. עבודות טכנאי שיניים מחייבות דיוק וליטוש ברמות הכי קטנות. ממש כמו בסיפור הנסיכה והעדשה , כל כתר חרסינה או פלטת גשר לילדים שלא יונחו כראוי בתוך הפה עלולות להביא לחוסר נוחות במקרה הטוב ולפצע של ממש במקרה הרע. לעיתים למטופלים קשה לשים את האצבע על מקור הבעיה והם תולים זאת באי נוחות זמנית של התרגלות למכשיר. לכן חשוב מאוד כי טכנאי שיניים ידייקו בעבודתם וישקיעו את כל כולם בהכנה ראויה של המבנה התותב ללקוחות ועל הלקוחות לוודא שהגיעו למקום אמין שניתן לסמוך עליו. למידע נוסף היכנסו לאתר של אדנטיקה סמייל!