מקומונט חיפה והקריות

טיפים לשימור דוד החשמל

טיפול נכון במכשירי החשמל הביתיים חוסך לכם כסף ומצמצם את צריכת החשמל. טיפים לשימור דוד החשמל נועדו לסייע לכם לתחזק נכון את דוד החשמל למניעת תקלות ובזבוז מיותר של חשמל. תשמחו לגלות כמה בקלות אתם יכולים לשמור על הדוד ולחסוך. המשיכו לקרוא ותבינו מדוע אסור לכם לשכוח את הדוד דלוק במשך שעות ארוכות ומה קורה כאשר מתעלמים מסימנים של תקלה. 

מה קורה כאשר דוד חשמל דולק זמן רב?

בכל רשימת טיפים לשימור דוד החשמל תמצאו המלצה על התקנת טיימר שלא יאפשר לכם לשכוח לכבות את הדוד. בכל פעם בה אתם שוכחים לכבות את הדוד עלול להיגרם נזק לתרמוסטט, לצנרת ולגוף החימום. דוד חשמל שעובד במשך שעות ארוכות ולעתים גם ימים שלמים עלול להתפוצץ. סיכונים נוספים הם פיצוץ של הצנרת או גרימת נזק בלתי הפיך לגוף החימום. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לסמוך על התרמוסטט הפנימי שיפסיק את פעילות הדוד במקומכם. מים שמורתחים ללא הפסקה בתוך הדוד עתידים לגרום נזק משמעותי לדוד עצמו ולסביבתו. 

הצטברות של אבנית בתוך דוד חשמלי

החלפת דוד נדרשת פעמים רבות בגלל הצטברות של אבנית. אם יש לכם דוד מקצר מהרו להתקשר אל חברת שגיא בלומנפלד ותחסכו לעצמכם הוצאות מיותרות. טיפול מהיר בבעיה ימנע מצב בו אבנית מכסה את כל גוף החימום, מעלה את צריכת החשמל וגורמת לבסוף להרס מוחלט של הדוד כולו. אם יש לכם בבית דוד מקצר הזמינו איש מקצוע לאבחון מדויק של הגורם לבעיה. 

טיפים לשימור דוד החשמל במקרה של נזילה

דוד נוזל מעיד על בעיה באחד החיבורים בין המכל לבין הצינורות או על סדק במכל. יהיו מקרים בהם תבחינו מיד בגורם לנזילה ויהיו כאלו בהם נדרש איש מקצוע. אם דוד החשמל מותקן אצלכם בבית תשימו לב מיד לנזילה. סימנים לנזילה בדודי חשמל שממוקמים על גג הבניין מתבטאים בעיקר בצריכת מים חריגה. תמנעו נזילות בדוד החשמל כאשר תקפידו על ניקוי אבנית, החלפה מהירה של צנרת תקולה ותרחיקו מהדוד גורמים שעלולים לפגוע בו ולגרום לסדקים ושברים במכל.