מקומונט חיפה והקריות

כל היתרונות של פילאטיס מכשירים

תמונה: freepik

אימוני פילאטיס הפכו להיות במרוצת השנים האחרונות לסדרת האימונים מבין הפופולריות ביותר ובמיוחד בקרב נשים. אם אתן מעוניינות לפתח את כל הגוף יחד בקבוצה או באימונים אישיים, תוך שימת דגש על גמישות, שיפור הרמה המטבולית שלכן, שיפור הסיבולת, הכוח ועוד – כדאי לכן להירשם לאימוני פילאטיס מכשירים בחיפה! אז תנו לגוף שלכן את הכבוד הראוי לו והתחילו בסדרת אימונים מהנה ומעולה לגוף ולנפש. פנו לעצמכן כמה ימים בשבוע והתחילו עכשיו לראות תוצאות מיטביות באיכות וביעילות!

פילאטיס מכשירים בחיפה יכול לעזור לכן לשפר ולחזק את הכושר הגופני הכללי בגופכן. האימונים מובילים להעצמה של כוח, סיבולת, גמישות ושיווי המשקל ברמה שהשיפור בכל אלו תורמים למיטוב את היציבה, התנועה והבריאות הנפשית שלכן. פילאטיס מכשירים צריך להוות מרכיב המפתח לכל אחת שתרצה לשפר את הכושר הכללי והמנטאלי שלה.

 

יתרון של התעמלות בפילאטיס מכשירים – עבודה על כל הגוף

שימוש במכשירים לביצוע תנועות ספציפיות ואינדיבידואליות יכול לאפשר אימון גוף מאוזן ומלא בצורה סימולטנית וכללית. העדינות של הקפיצים במכשירים המותאמים לכן מחזקת את הגוף כולו ולא רק לכוון רצועות השרירים הגדולים, אלא גם להפעיל את השרירים המייצבים הקטנים יותר. היכן שיש חולשה לא אחידה, את תוכלי לעבוד באופן חד צדדי ובכך להתמקד ולתקן חוסר האיזון.

 

פילאטיס מכשירים בחיפה בונה מסת שריר, משפר את הכוח שלכן ומחטב את הגוף

שימוש נכון בפילאטיס מכשירים מאפשר לשרירים שלכן לנוע בטווח המלא תוך כדי עבודה על חיזוק השרירים. צורת פעילות גופנית דינמית זו משתמשת בצורה חכמה ויעילה בקפיצים ובמנופים של המכונה שאתן אוחזות כדי ליצור התנגדות והתמקדות שווה בכיווצים הקונצנטריים והאקסצנטריים. הפעולה החוזרת ונשנית הזו משפרת לא רק לקבוצות השרירים העיקריות כמו בזרועות, בגב ובחזה, אלא גם בקרב קבוצות השרירים המייצבים הקטנים החשובים גם הם לפיתוח וחיזוק הגוף.

אם את רוצה לשפר את המנח הכללי שלך, למטב את היציבה שלך כשאת עומדת, יושבת או הולכת, כדאי לך להשתמש במכשירי פילאטיס. רבים מהתרגילים המבוצעים במכשירים מכוונים אל שרירי הליבה המייצבים את עמוד השדרה וכל הגוף. חיזוק מבנה שרירי הליבה שלנו חיונית להשגת יציבה אידיאלית.

 

יתרון לא פחות חשוב של אימוני פילאטיס מכשירים – משפר את הבריאות הנפשית!

מאז פיתוחו, הולך ונצבר עוד ועוד מידע רב המתמקד על היתרונות הפסיכולוגיים והמנטאליים של אימוני פילאטיס מכשירים בחיפה. בנוסף על הגברת כוח השרירים, חיטוב, שיפור הגמישות והיציבה שלכן, יש השפעה מאוד חיובית על הקוגניציה, המצב הפסיכולוגי והמנטאלי על המתאמנים.

מחקרים מצביעים על ההשפעות החיוביות שיש למכשירי פילאטיס על הבריאות הנפשית. תוך כדי שיפור יציבות הנשימה הסדורה במהלך האימונים ואחריהם, וכן השיפור שמשמעותי שנוצר מהאימונים על מערכת הנשימה, קיימת תרומה רבה בהיבט של ה”מיינדפולנס” בתנועה, וכן דגשים שנעשים באימונים קבוצתיים על המישור המנטאלי כמו גם ניהול המתחים, הפחתתם והובלה להרפיה של הגוף והתודעה.

כתוצאה מהפעילות הגופנית תוך כדי אימוני פילאטיס, הלחץ שיש על הגוף והנפש מופחת. מתרחשת הפחתה ברמות הורמוני הלחץ כמו קורטיזול, ובמקביל מתרחשת הגברה בשחרור של אנדורפינים, הכימיקלים החיוניים לתרומה של תחושה טובה ומצב רוח מרומם.

 

לא מבזבזים זמן – נרשמים עכשיו לאימוני פילאטיס מכשירים בחיפה!

אם אתן מעוניינות בסדרת אימוני פילאטיס אישיים או קבוצתיים, זה הזמן להתחיל. אפשר להתחיל בכל ימות השנה ובכל עונה, בקצב ובזמן הנוחים לכן. תוך זמן קצר ניתן לראות את השיפור הכללי שנעשה לגוף ולנפש, ופשוט לרצות ולעשות עוד ועוד. תוך כדי כך תוכלו להשיג קשרים חדשים עם מתאמנות שמשתתפות יחד אתכן. התחילו עכשיו ותתחילו לראות תוצאות!