מקומונט חיפה והקריות

כל מה שצריך לדאוג לאירוע חינה ?

היום הגדול שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק? אז הנה לכם כמה דברים שצריך להכין לחגיגת החינה המסורתית שלכם. טקס החינה הוא מנהג סגנוני וצבועני במסורת הישראלית, אירוע חד פעמי שהפך בשנים האחרונות למושקע יותר מתמיד.

תפאורה לחינה- התפאורה הנכונה לחינה עבורכם יכולה ליצור את האירוע למושלם הרבה יותר וליצור אווירה כה מיוחדת ואותנטית שתגרום לאירוע שלכם להיות מדויק בשבילכם. כורסת חתן כלה, שטיחים ווילונות מיוחדים, תאורה חמה ועוד המון דברים שיגרמו לאירוע שלכם להיות מדהים בעוצמתו. כמובן ניתן להוסיף עוד נגיעות אישיות לתפאורה שלכם, בהתאם לרצון של בני הזוג. תפאורה יכולה להגיע למחירים יקרים נורא, לכן יש לשים לב ולתכנן את התקציב שלכם מראש.

תלבושות לחינה- תלבושות לחתן ולכלה, תלבושות לחינה למשפחה הקרובות, תלבושות לחברים, ולכל האורחים שלכם תגרום לאווירה קסומה באירוע שלכם. כל התלבושות צריכות להיות  מוכנות מראש, החתן והכלה לפני האירוע צריכים להגיע למדידות עם המשפחה הקרובה שלהם, את התלבושות של האורחים ניתן להסתפק בעמדה של תלבושות בכל מיני מידות, צבעים וסגנונות שונים. אם דבר זה נראה לכם קשה ומסורבל, ניתן להיעזר בללה סוזנה, אנו מתמחים בזה ונותנים לכם את השירות הטוב ביותר עבורכם.

אוכל- אין אירוע חינה בלי אוכל אותנטי ומיוחד לפי העדה שלכם. ניתן לשלב מגוון רחב של מנות בחינה שלכם, מנות עיקריות וקינוחים מטורפים. מאוד חשוב לדאוג לאורחים שיהיה מגוון רחב של מאכלים שכולם יוכלו לאכול ולהנות, מגוון רחב של סלטים, מנות בשר או דגים , מנות פחמימה, וכמובן קינוחים שמותאמים לחינה לפי העדה שלכם. העוגיות המרוקאיות שנותנים צבעוניות ומראה סגנוני לאירוע חובה בכל אירוע חינה, אי אפשר לפספס.

תערובת החינה- תערובת החינה היא מסמר האירוע, בלעדיו אין טקס חינה כמו שצריך להיות. הכנת התערובת נעשית לפני האירוע , קודם כל צריך לקנות את כל המרכיבים כדי להכין את התערובת , ניתן למצוא את רוב המרכיבים בשווקים למיניהם. יש מגוון רחב של תערובות לחינה, כל אחת לפי העדה שלה, לכל אחת יש משמעות סימבולית שונה משלה. תחקרו את כל סוגי החינה השונים כדי שתוכלו לראות איזה אחד הקסים אותכם ביותר. כדאי לשים לב שתערובת החינה מקבלת את הצבע הרצוי , מומלץ לנסות טרום האירוע.