מקומונט חיפה והקריות

כל מה שרציתם לדעת על הובלות דירה – ובמיוחד הובלות בחיפה

טיפים לאריזה נכונה. צילום: pexels

חיפה, עיר האורות. למה לא בעצם? למה שלא כל עיר תיקרא כך? בייחוד אם מי מאיתנו מחליט לעבור אליה. אם זו עיר שמושכת בעיניו, אז יש בה אור עבורו. ואם הוא מחפש עבור כך הובלות בחיפה, אולי כדי לעבור בין מקומות בתוך העיר חיפה, או שהוא מחפש לעבור מתוכה – שכך יהיה לו טוב, ושירותי הובלות בחיפה – בהחלט יכולים לסייע לו להשלים את המעבר. בעיקרון, עקב כך שהשוק התחרותי של חברות ההובלות בחיפה ובכלל גדל, ייתכן שיש לו הרבה היצע.

אין עניין להגיד על מידת התחרותיות – שכן אם יש למישהו דבר מה שהוא טוב בו ורוצה לעסוק בו – הוא פשוט ייכנס לשוק. וזה לא מסובך כמו בעבר – כדי להקים עסקים בעבר, היה צורך, נגיד, לרכוש אונייה – או לקחת הלוואה מהבנק, שנרשמת קדימה על שם המשפחה – כך שאם מישהו רוצה לקחת הלוואה, היו בודקים את שם המשפחה שלו, כדי לדעת אם יש לו “היסטוריה משפחתית” חיובית של תשלומי קרדיט. ובכן, כיום זה לא כזה מורכב, ובמחיר דיי פשוט ונגיש של רכישת משאית, אפשר להתחיל בפועל להציע שירותי הובלה – ואפילו בפחות מכך, גם אם יש עגלה ועוברים בין רחוב לרחוב, במקרה מסוים. ובכן, אמרנו זאת רק כדי להמחיש שזה קל עד מאוד להחליט שמישהו הוא פשוט חברת הובלות בחיפה – גם אם לא עשה את הפרוצדורות הדרושות כדי להירשם כאחת ולקבל את הרישיון שלו עבור כך.

סודות רישיון המוביל

רישיון אגב, זה די משנה ומהותי – כי זה למעשה מכשיר ומעניק תוקף לכל ביטוח, או לפחות לביטוח, שחברת הובלות בחיפה, ובכלל – יכולה להציע. כך שאם לדוגמה, חברת ההובלות של מיכאל ובוריס הובלות, אם ניקח דוגמה לחברת הובלות שביקשה שמאמר זה ייכתב – מציע ביטוח תכולה – כך שאם משהו קורה לתכולה, אפשר לקבל עבורה פיצוי עד גבוה מסוים – עצם כך שיש לה רישיון, עד כמה שהבנו מדובר על רישיון שמעניק משרד התחבורה והבטיחות בדרכים – אזי שהפוליסה שהיא מציעה היא ברת תיקוף. כלומר, חברת הביטוח תכבד אותה, ויהיה ניתן לקבל פיצוי כספי על נזק לרכוש.

וזה דיי הגיוני, לאור כך, שחברת הביטוח לבטח ובוודאי תרצה לבטח חברות הובלה שיש להן רישיון ממשרד התחבורה, לאור כך שזה רישיון, שבין השאר מותנה בכך שמי שקיבל אותו עבר הכשרת מוביל, בין שאר תנאים. על כן, זו דרכה של חברת הביטוח לבטח אנשים שיודעים לעשות הובלות קטנות בחיפה ובכלל – ועל כן להסכים לבטח אותם. כך שאם הם מציעים ביטוח, אז אפשר שהוא באמת תקף ורלוונטי.

על כך, אין באמת-באמת תחרות בחיפה ובכלל, בענף ההובלות – שכן יש פשוט אנשים שעושים את הדבר שלהם. חלק יותר טוב, חלק פחות – ואין איש או אדם שאין לו מקום ו/או שעה, על כן כולם מוצאים את המוביל ונותן השירות המדויק להם ביותר.