מקומונט חיפה והקריות

כמה עולה להפיק אירוע?

עלות הפקת אירוע משתנה ממספר גורמים. המיקום, מספר המשתתפים והזמן והמאמץ הנדרשים לתכנון וביצוע של כל שלב יכולים כולם להשפיע על התקציב.  ישנם סוגים שונים של אירועים – רשמיים, לא רשמיים, מכירות, הדרכה ועוד. אז חשוב לדעת איזה סוג אירוע אתם רוצים. המחיר תלוי גם במספר המשתתפים ובאורך האירוע שלך. אם אתה יודע את כל הפרטים האלה, יהיה קל יותר לענות על השאלה הזו.

ישנם שלושה מרכיבים עיקריים הנכנסים לעלות של אירוע במועדון לבת מצווה : מקום, אוכל, משקאות/בר משקאות, כוח אדם, עלויות שונות. המקום הוא החלק היקר ביותר באירוע כי זה כולל שכירות עבור חלל או מתקן, אביזרים בסיסיים כמו שולחנות וכיסאות, דמי הקמה של ציוד בסיסי כמו במות.  מחקרים אחרונים מראים שאחוז גדול מהאירועים מתוכננים בצורה גרועה ושהרבה כסף מבוזבז.

בממוצע עולה הפיק אירוע 50 אלף שקל ל-100 איש. עלות זו כוללת את המקום, האוכל, הצוות והוצאות אחרות. ניתן להוזיל עלות זו בכ-30% אם מישהו מוכן לעשות את עיקר העבודה בעצמו כמו מציאת מקום וקייטרינג. העלות תשתנה בהתאם לסוג האירוע שאתם מארחים וכמה אנשים ישתתפו בו. עלויות הפקת האירוע משתנות ותלויות בגודל ובהיקף האירוע, במורכבות הלוגיסטית של האירוע ובגורמים נוספים כגון תעריפי עבודה, דמי שכירות, השכרות או רכישות של ציוד והוצאות ניהול אחרות. העלות יכולה להשתנות בהתאם אם אתה רוצה לשכור פריטים לאירוע או לשכור ספק שירות שיספק אותם. לדוגמא: השכרת אוהל ב-2000 שקל לעומת שכירת חברה המשכירה אוהלים ב-3000 שקל. העלויות תלויות גם בכמה אנשים נדרשים כדי לנהל את האירוע שלכם וכמה שעות הם עובדים מראש (לפני) שהאירוע שלכם מתקיים.

אז כמה בעצם זה עולה

הפקת אירועים במועדון לבת מצווה יכולה להיות מיזם יקר מסיבות רבות. חלק מהסיבות העיקריות הן המיקום, המקום, הקייטרינג והציוד האודיו ויזואלי. ניתן לחשב את העלות של אירוע על ידי אומדן ארבעת הגורמים הללו והכפלתם במחיר הנתון שלהם ליום. הפקת אירועים יכולה להיות מאמץ יקר. למידע נוסף על  העלויות השונות להפקת אירוע וכיצד כל הוצאה משפיעה על התקציב הכולל שלך היכנסו עכשיו לאתר של מועדון הג׳ורדן.