מקומונט חיפה והקריות

להתגרד מעקיצות בקיץ

אם אתם רוצים להפסיק להתגרד מעקיצות ייתוש, אז הכתבה הזאת בדיוק עבורכם. עם תחילת האביב, הטמפרטופרות מתחילות לעלות וגם הייתושים מתחילים להתעופף סביבינו. לרב, עקיצות ייתוש אינו דבר מסוכן ולאחר העקיצה יכולים להופיע תסמינים כמו אודם, נפיחות וגירודים וחלקנו אף יכולים לקבל תגובה אלרגית, לכן עדיף להימנע מעקיצות ייתוש ואנחנו נספר לכם על הפתרון הטוב ביותר לעקיצת ייתוש.

הדברה – בשוק הישראלי קיימים פתרונות רבים לעקיצות יתוש: תכשירים למריחה על הגוף, תרסיסים, קוטלי יתושים, מחבט אלקטרוני, צמידים אלקטרונים, מאווררים חשמליים עם נורת אולטרא סגולה , התקנת רשתות ועוד מוצרים רבים.

ובכל זאת, מכל המגוון שמוצע לכם כדי להימנע מעקיצות ייתוש, איך תוכלו לבחור את המוצר הטוב ביותר שיעזור לכם להימנע מעקיצות ייתוש?

כאשר אנחנו מחוץ לבית, עלינו להשתמש בתכשירים כגון משחות או תרסיסים שונים מאחר ואין לנו אפשרות להשתמש בקוטל יתושים חשמלי.

ואולם, כאשר אנחנו נמצאים בבית, השימוש בקוטל ייתושים מומלץ ישים לכם סוף לעקיצות וגירודים.

צילום: pixabay

קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי , הוא קוטל יתושים מומלץ מאחר ויש לו שנאי ייחודי שמצליח לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים כגון: פרפרים, זבובים, ברחשים, חומייני ואפילו דבורים. השנאי האיטלקי הוא הלב של קוטל היתושים, ממש כמו מנוע של מכונית וככל שהשנאי טוב יותר, כך גם עוצמת הקטילה טובה יותר.

יש לזכור שהמנורה האולטרא סגול, תפקידה הוא רק למשוך את הייתוש לתוך הרשת החשמלית ומי שקוטל את הייתוש או החרק המעופף הוא השנאי.

בניגוד לקטלן יתושים שקוטל את היתוש ולא מאפשר לו לברוח , זכרו שהשימוש בתכשירים שונים ו/או נרות להרחקת ייתושים, תפקידם רק להרחיק את הייתוש ולא לקטול אותו.

המוצר היחידי שקוטל את הייתוש כאשר אתם נמצאים בבית או במשרד, הוא קוטל יתושים מוסקיטו שכן הוא המוצר היחידי שיעלים את הייתוש, ייקטול אותו ולא ירחיק אותו.

קטלן יתושים מוסקיטו הינו קוטל יתושים חזק ומומלץ שמשווק בארץ שנים רבות. קוטל יתושים מוסקיטו הוכיח לאורך השנים תפוקת עבודה של שנים רבות, כמות מינורית של תקלות והוא מצוי בבתים רבים.

בוודאי תופתעו לשמוע שמי שעוקצת אותנו, היא הייתושה ולא הייתוש שכן היא זקוקה לחלבונים הנמצאים בדם שלנו לצורך ייצור הביצים שלה. את הביצים שלה, הייתושה מטילה במאגרי מים ולכן חשוב מאוד במיוחד בחושי הקיץ שלא להשאיר מאגרי מים וגם מאגרים מים קטנים בסיבת המגורים שלכם כגון: מים בצלחת לאחר השקיית עציץ, מים שנשארים על הרצפה לאחר שטיפה וכו.

אם כן, קוטל יתושים מוסקיטו, הוא הפתרון היחידי להעלמת הייתושים ומניעת עקיצות וגירודים.

המאמר בחסות חדשות הרצליה BN