מקומונט חיפה והקריות

לערוך ישיבת מנהלים מחוץ לכותלי המשרד – כך תעשו זאת

צילום: freepik

ארגונים רבים בוחרים בשנים האחרונות לקיים ישיבות הנהלה או ישיבות צוותים מחוץ למבנה הארגוני, במטרה לייצר מעט שינוי אווירה מרענן, להתאים את מרחב הישיבה לכמות המשתתפים ולצורך הארגוני וכן גם לשדר לעובדים מדיניות של השקעה וחשיבה מחוץ לקופסא.

שוק הנדל”ן העסקי התפתח היטב בהתאם בעשור האחרון וכיום מציע מגוון פתרונות מתקדמים בהתאמה אישית לכל מפגש מתבקש שכזה, החל ממסעדות אשר מארחות מפגשים עסקיים בחללים מתאימים ועד מבנים עסקיים ייעודיים בעיצוב יוקרתי אשר מספקים חדרי ישיבות להשכרה VIP, עם כל הציוד ההיקפי הנדרש בהתאמה לכל היקף וכמות משתתפים תוך מתן שירות צמוד לאירוח אידיאלי.

אז איך תבחרו במקום המתאים עבורכם?

בבחירת לוקיישן אירוח מתאים לישיבה המתוכננת שלכם, יש לתת את הדעת על מספר אלמנטים מרכזיים חשובים במטרה ליצור חוויה חיובית וישיבה פורה, הנה הבולטים שביניהם:

  1. ראשית כל, נגישות – כאשר כלל המוזמנים למפגש מגיעים מאותו אזור גאוגרפי, לדוגמא חיפה, מומלץ כמובן לבחור מקום מארח בקרבת העיר שלא יחייב נסיעה ארוכה וטרחה מצד המשתתפים, או במקביל לאפשר לצאת יחד ברכב הסעות מתחומי הארגון, במטרה להבטיח הגעה אחידה ללא איחורים של כלל המשתתפים. חברות רבות מקיימות כיום ישיבות הנהלה עבור אנשי מכירות, מפתחים וכדומה לטובת עובדים בפריסה ארצית המגיעים ממיקומים שונים בארץ. במקרה כזה חשוב לבחור מקום בעל נגישות לצירי תנועה מרכזיים, כמו גם לתחבורה ציבורית נוחה, בעדיפות קרבה לתחנת רכבת.

 

  1. חנייה – אמרנו נגישות, אמרנו חנייה. ישיבה אשר מתקיימת מחוץ לכותלי המשרד והסדרי החניה המוכרים משגרת היום-יום, מצריכה מקום מארח אשר מספק חניה נוחה וסמוכה למשתתפים ומונעת חיפוש חנייה מתסכל בסביבה פחות מוכרת. מחסור בחנייה עשוי להביא לאיחורים, לתחושת לחץ ולתחילת המפגש בתסכול לא מבוטל.

 

  1. עיצוב ואווירה – היציאה מתחומי המשרד והארגון נועדה כאמור לייצר אווירה שונה לכן כדאי לבחור במקום שיעניק תחושות טובות וכן וייב נעים לשהייה. ישנם ארגונים שבוחרים מקומות לישיבות תוך חשיבה על ערכים ואמירה להעברת מסרים של הישגיות ושאפתנות, חדשנות וכו’. בכל מקרה חשוב לבחור במקום מיוחד ומרשים שיספק רמת אירוח בסטנדרטים גבוהים.

 

  1. טכנולוגיה ואבזור – ישיבה ארגונית / עסקית דורשת לרוב העברת מסרים, באמצעות מצגת או ושאר פלטפורמות דיגיטליות. בבחירה הלוקיישן המתאים יש לוודא כי המקום מספק את כלל הפתרונות הטכנולוגיים הנדרשים לרבות חיבור יציב לאינטרנט, מקרן ומסך וכמובן אפשרות חיבור באמצעות מחשב / דיסק אישי ועוד. יש לוודא גם כי המקום מספק תמיכה טכנית מידית לכל מקרה של תקלה, לחיבור מהיר ולהעברת המפגש בצורה יעילה וחלקה.

 

  1. כיבוד – אמנם ישיבה אינה נחשבת לאירוע חברה, אולם הוצאת העובדים ממתחם העבודה למפגש משותף מחייבת חשיבה ותכנון על כיבוד ראוי ומספק, בהתאמה לשעת הישיבה, לאורך המפגש ולכמות המשתתפים. לפני הכל חשוב לוודא כי במקום עמדת קפה נגישה ומאובזרת, בה ניתן לעשות שימוש לכל אורך המפגש. במקרה שבו מדובר בישיבה ארוכה בשעות הבוקר/צהריים מומלץ לדאוג גם לארוחה קלה המגיעה שיכולה להיות מוגשת בעזרת מגשי אירוח וכיבוד (כריכונים, ירקות חתוכים, טורטיות ממולאות וכדומה), או לחילופין ארוחה מלאה המוגשת במקום עם סיום הישיבה.

 

>> מחפשים מקום מעניין לקיים בו ישיבה או מפגש עסקי בעיר חיפה? לחצו כאן.