מקומונט חיפה והקריות

לפרסם את העסק זה קל, אם אתה מקצוען

צילום: freepik

פרסום של פעם היה פשוט לכולם. הולכים לעיתון, מוסרים מודעה, קונים את השטח ונותנים לגרפיקאית לעשות את שלה. גם היום נדמה שזה קל לפרסם כי יש אינטרנט ומדיה חברתית ויש מערכות שלמות שצריך רק ללחוץ בהן על כפתורים ולהזים כרטיס אשראי. אפשר, למשל, וגם קל להעלות פוסט בפייסבוק אבל אף אחד לא מבטיח שהוא יהפוך לוויראלי ויפרסם את העסק שלכם בדיוק כפי שרציתם. אנשים רבים לא יודעים מהו הסוד שגורם למתחרים שלהם למשוך אליהם לקוחות מפייסבוק ומגוגל כשכל מה שהם עושים לבד נראה להם אותו דבר. כששואלים אנשי מקצוע כמו את אנשי משרד פרסום ירדן דיגיטל על עבודתם למען לקוחות זה תמיד מתייחס לא רק לפרסום כי אם למכלול כולו, שכולל שירותי פרסום שונים ושיווק באינטרנט. זה העיקר וזה מה שחייב להתלוות לכל שירות כזה.

כיצד מגיעים ללקוחות היום באינטרנט?

יש כמה דרכים לפרסם את עצמכם שאינן משתנות. השינוי היחיד הוא בכך שבמקום לפרסם את עצמכם באמצעי מדיה של פעם, כמו עיתונות וטלוויזיה, היום אתם יכולים לעשות אותו דבר בפחות כסף ועל ידי אפיקי פרסום אפקטיביים יותר באינטרנט. זה נכון לכל מי שגולש בעיקר בסלולרי שלו וגם מי שרואה הכל במחשב. הכל חייב להיות מותאם לכל פורמט ולכן אנחנו זקוקים לאנשי מקצוע של משרדי פרסום בחיפה כדי להתאים את הקמפיינים ואת המודעות לכל פלטפורמה. יש מודעות שיתאימו לפייסבוק ואינסטגרם ויש מודעות שיתאימו לאתרי תוכן. מלבד זאת, חשבו גם על השיטות החדשות של שיווק מתוחכם באמצעות תוכן, כאשר אתם יכולים להיעזר במוביל דעה ובמה שנקרא אושיות מדיה חברתית כדי לפרסם את עצמכם.

תהודת הפרסום של המוצר שלכם

נהוג לחשוב שכמעט כל שיתוף יעיל ועוזר לכם לשווק את עצמכם אם ההקשר הוא חיובי ויוצר לכם מוניטין טובים ומקדמים. השאלה היא במה למקד את המאמצים ידועה בעיקר לאנשי פרסום שמתמצאים במה שהול ויעיל לפרסום באינטרנט לעסק שלכם, בנישה שלכם, בהתייחס לקהל שמחפש אתכם לפי הנתונים שאספו מכל מי שמחפש אתכם או מוצרים דומים לשלכם. דווקא משום שהעבודה באינטרנט לצורך פרסום היא כל כך מדויקת ומחושבת. כדאי לתת לאנשי שהוכיחו את השליטה שלהם בנתונים ובאפיקי הפרסום והשיווק השונים להשתמש בתקציבי הפרסום שלכם נכון. במקרים מסוימים אפשר אפילו ליצור תהודה מסוימת של פרסום ויראלי שיכול לשכפל את עצמו במינימום השקעת כספים. רק משרדי פרסום בחיפה טובים באמת יודעים לזהות כיצד להגיע לכך וכיצד לרכוב על הגל הזה. ההשראה והרעיונות שנותנים לכם אנשי המקצוע הם בדיוק מה שעושה את פרסום העסקים באינטרנט בימינו ליעיל, ממוקד וכדאי. זהו ההבדל שבין עסק שלא יודע לעבוד עם הפורמט לבין עסק שיודע למצוא את הנישה המתאימה שלו לפרסום ולשיווק באמצעות תוכן וגם קידום אתרים.