מקומונט חיפה והקריות

מגש פירות חיפה

צילום: פרי גנך

איזה מגש פירות כל אחד ישמח לקבל? כיצד מתאימים את מגש הפירות לאירוע במשרד? מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים מגש פירות? 

מישהו מסוגל לומר לא למגשי פירות צבעוניים ומגרים? לא בכדי הפכו מגשי הפירות לטרנד המוביל כיום בעולם הקינוחים – הם טעימים, בריאים, טריים וכולם אוהבים אותם. רוצה לדעת כיצד לבחור את המגש שכל אחד ירצה לקבל? ומה הכי מתאים למשרד? כתבנו עבורך מדריך מקוצר ומתומצת.

המגש שכל אחד ישמח לקבל 

כאשר בוחרים לשלוח מגשי פירות במתנה, יש לחשוב קודם כל על האדם שמקבל אותם. כמה אנשים לדעתך יסעדו? האם יש היכרות מספיק מעמיקה עם מקבלי המגש כדי לדעת אילו פירות אהובים עליהם במיוחד? ואם לא, איזה פירות כולם שמחים לקבל? במצב כזה, שלא מכירים מישהו לעומק או כשלא יודעים איזה פירות בדיוק הם האהובים עליו, כדאי לבחור את הפירות הסטנדרטיים והצבעוניים, איתם ניתן להרכיב מגש מושלם. פירות אלה יכללו את המלון, האבטיח, הקיווי, התותים, האננס, הענבים, הפסיפלורה, המנגו ועוד.

מגש פירות למשרד

אם מתקרב אירוע מיוחד במשרד או גם כשסתם רוצים לפנק את העובדים במהלך ישיבה ארוכה או יום עיון, מגש פירות חיפה יהיו הכתובת המדויקת עבורך. בהתאמת המגש כדאי לחשוב על גיוון נרחב עבור העובדים, כדי שכל אחד יוכל ליהנות מטעמים אותם הוא אוהב. אם ידוע על עובד שאוהב במיוחד פרי מסוים ניתן להוסיף אותו, וכמובן שמומלץ לבחור מגוון נרחב של פירות מתוקים וחמוצים, פירות הדר ופירות טרופיים.

רגע לפני, מה בודקים? 

רגע לפני שבוחרים את המגש כדאי מאוד לבדוק את המבחר שהעסק מציע. יש מקומות שמציעים מגוון ייחודי של עיצובים שכולל גם מגשים ייחודיים בסגנון סושי פירות וסלסלות שמתאימות לאירועי בוטיק. הנושא החשוב ביותר לבדיקה הוא טריות הפירות ושמירה על הכללים בכל מה שנוגע להובלת המגשים בקירור. מבחינת מחירים כדאי לשים לב שמדובר על מחירים ממוצעים, שהם כוללים משלוח ואם לא, מהי עלות המשלוח והאם הוא יכול להיות מהיר, זאת אומרת מהיום להיום או מהיום למחר.

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.