מקומונט חיפה והקריות

מה עשו 10 פודטראקס בצהרי יום בקרית מוצקין?

שף גיא פרץ וחיים צורי. צילום: ניר שטיינברג

בשעה טובה יצא לדרך פרוייקט הדגל של עיריית קרית מוצקין ובמסגרתו 10 משאיות אוכל הוצבו בצהרי ים בטיילת בן גוריון המתחדשת במרכז העיר.

במסגרת הפרויקט הגיעו בייבוא מיוחד 10 משאיות אוכל (Food Trucks) של חברת א.י.ש פוד טרקאס קומפני והוצבו באופן קבע בטיילת החדשה שבשדרות בן גוריון בעיר. עיריית קריית מוצקין היא הראשונה בארץ שמציבה כמות כה גדולה של משאיות מזון במתחם אחד באופן קבוע ולא במסגרת אירוע זמני.

חיים צורי, ראש העיר קריית מוצקין: “סוף כל סוף החלום שלנו מתגשם. הפודטראקסים הצבעוניים שהגיעו היום לקריית מוצקין יוסיפו צבע לחגיגה השלמה של טיילת בן גוריון החדשה. אנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע במקום שיהפוך למרכז העיר החדש שלנו ולקיים שם שוק איכרים וכן פעילויות לילדים ולמשפחות. תתחדשו!”.

לדברי גיא פרץ הבעלים והמנהל הקולינארי של א.י.ש פוד טרקאס קומפני: “פוד טראקס היא מגמה שהתחזקה מאוד בעולם בעשור האחרון ואנחנו אחראים על ההתפתחות שלה בישראל, כחברה מובילה האחראית על 90% מפעילות הפוד טראקס בארץ החל מהפוד טראקס הראשון בישראל ועד כל פסטיבלי האוכל שאנחנו עוזרים להוציא לפועל בערים הגדולות. עיריית קריית מוצקין היא החלוצה הראשונה מבין הרשויות המקומיות שרכשה 10 משאיות אוכל שיוצבו קבוע במתחם ייעודי לכך בטיילת, לרווחת התושבים ומבקרי העיר, משאיות מדגם האיירסטרים היוקרתי שכולו עשוי נירוסטה ומותאם למזג האוויר הים תיכוני במיוחד בקרבת הים, בשילוב מטבחים מאובזרים וטכנולוגיים שיציעו קונספט של אוכל רחוב לציבור הרחב”.