מקומונט חיפה והקריות

מה שחשוב לדעת על מאווררי תקרה תעשייתיים

תמונה: freepik

מאווררי התקרה בדגמים הנפוצים המותקנים בבתים אינם מתאימים לשטחים גדולים. אין אפשרות להתקין מאווררי תקרה רגילים במחסנים, מפעלים ושטחים גדולים אחרים, מכיוון שהם אינם מספקים מספיק אוויר ויהיו חסרי תועלת.

על מנת לפתור בעיה זו, יש להתקין מאווררי תקרה תעשייתיים גדולים. כן, אלו הם מאווררים מיוחדים שמכסים שטחים רחבים. סביר להניח ששמעתם הרבה על מאווררי תקרה תעשייתיים וחוויתם את השפעתם במקומות מסוימים, אבל מאמר זה מרחיב את המידע על מאווררים אלה, מטרתם, השימושים השונים בהם וכמה סיבות להשתמש בהם.

אם זו הפעם הראשונה שאתם קונים מאווררי תקרה תעשייתיים ומבולבלים משפע המידע, מאמר זה יעשה לכם סדר.

מה זה מאווררי תקרה תעשייתיים?

מאווררי תקרה תעשייתיים הם סוגי מאווררים שעובדים על נפח אוויר גבוה במהירות נמוכה, וניתן להתקינם במקומות מסחריים או תעשייתיים שונים. תנועת הסיבוב האיטית והיבטים אחרים מאפשרים למאווררים אלו לפעול בשקט, והם מצוינים לתעשיות ואזורים גדולים. הם מפיצים את האוויר על כל האזור ומסייעים למערכת הקירור המרכזית שלכם.

תוך פחות, מאווררים תעשייתיים מפיצים את האוויר לכל פינה, וגם איכות האוויר משתפרת כי הם מפיגים ריחות ולחות, מה שגורם לאנשים באזור להרגיש בנוח.

איך נראים מאווררי תקרה תעשייתיים?

מאווררים תעשייתיים כוללים להבי מאוורר שמחוברים למנוע. הם נראים כמו מאווררי תקרה פשוטים, אבל זמינים עם שישה להבי מאוורר או יותר.

העיצוב נקבע על פי תקני התעשייה שמאפשרים להם לעבוד כראוי, וניתן להתקין אותם על התקרה עם סוגרי הרכבה מיוחדים.

סיבות לרכישת מאווררי תקרה תעשייתיים

קיימות סיבות רבות שהופכות מאווררי תקרה תעשייתיים למיוחדים. בואו נדבר רגע על כמה מהסיבות.

זרימת אוויר מעולה

באזור גדול, מאווררים קטנים אינם מספקים אפשרויות קירור נאותות מכיוון שיש צורך להפיץ את האוויר בכל האזור.

מאווררי תקרה תעשייתיים גדולים מבצעים את העבודה הזו בשבילכם, ומפיצים את האוויר באופן מתואם היטב על מנת לספק אוויר בריא ורענן לכל האזור.

שיקול החסכון באנרגיה

מאווררי תקרה תעשייתיים הם מאווררים גדולים מאוד; לכן הם מכסים שטח גדול מאוד ואין צורך להתקין כמה מאווררים, כמו שיש צורך עם שימוש במאווררים קטנים.

וזה לא הכול. מאווררים קטנים צורכים כמויות חשמל גבוהות ליחידה לעומת מאווררי תקרה תעשייתיים גדולים, כך שניתן לחסוך באנרגיה וכסף באמצעות מאווררים אלה.

האוויר באזור בריא וצח

מאווררי תקרה תעשייתיים מספקים נפח אוויר גבוה על פני שטח רחב, מה שמסייע להפחתת ריחות, עשן ולחות באזור. מסיבה זו, הם מספקים אוויר צח ובריא לאנשים שנמצאים במקום. הם משמשים גם כמסירי לחות עד לרמה מסוימת.

שיקול התחזוקה הנמוכה

רוב הדגמים של מאווררי תקרה תעשייתיים אינם דורשים תחזוקה תכופה, כך שניתן ליהנות מבריזה טבעית נטולת טרחה עם אורך חיים ארוך של המאווררים.