מקומונט חיפה והקריות

מחפשים כספת לבית או למשרד? כספת דיגיטלית? כספת גדולה או קטנה? כספת לנשק?

תמונה: pexels

לכל אלו המתעניינים ברכישת כספת ביתית או כשצריך מנעולן בתל אביב על מנת להגן על חפציהם יקרי הערך בצורה הכי טובה שאפשר מומלץ לדעת כי היום ישנם מגוון סוגי כספות ביתיות. חשוב לדעת כי יש להתאים את הכספת למטרה שלה אנו זקוקים.

כאמור, ישנן כספות המיועדות נגד פריצה, כמו כן יש כספות שמיועדות להגן בפני אש (בדרך כלל מומלצת למשרדים)- ויש כספות המשלבות את שתי הפרמטרים יחד. אך לפני שרוכשים כספת חשוב לבדוק שכל כספת שתבחרו לרכוש צריכה להיות קלה לתפעול, להגן היטב מפני גנבים וכן הכספת צריכה להיות מקובעת היטב בקיר או ברצפה על מנת שגנבים לא יוכלו לעקור אותה. בנוסף לכך, כאשר מדובר בכספת ביתית יש לוודא את מנגנון הנעילה שלה.

אנשים רבים חושבים שהנעילה הטובה ביותר לכספת היא נעילה באמצעות מפתח שאלו כל מנעולן בפתח תקווה. אך יש לקחת בחשבון כי המפתח יכול ללכת לאיבוד או להישכח ואף להיגנב. כמו כן חשוב לדעת שבמקרים אלו תצטרכו להזמין פורץ כספות ולהחליף את מנעול הכספת במנעול חדש – דבר הכרוך בלא מעט כסף. ולפיכך, חשוב שתדעו כי ישנם דגמים של כספות ביתיות בעלות מערכת נעילה דיגיטלית- כלומר משלבות קוד של ארבעה עד ששה ספרות וכאשר מקישים אותן הנעילה משתחררת. כמו כן ניתן לעקוף זאת בעזרת מפתח. חשוב לזכור כי היתרונות  של הכספות הדיגיטליות הן שניתן להציב אותן בקלות ובמהירות בכל מקום, ומבלי הצורך לקבע אותן בבטון, בנוסף לכך הן נוחות וקלות לשימוש.

ששאלתי מנעולן ברמת גן הוא אמר לי שהכספות הדיגיטליות החיצוניות מתאימות ונפוצות יותר בבתי מלון, חדרי כושר, בריכות ועוד מגוון בתי עסק-מהסיבה שהיא קלה לתפעול ואם יש מספר עובדים אז אין צורך להתרוצץ עם המפתח אלא בקלות מקישים את הקוד הסודי ולא מבזבזים זמן מיותר.

עוד אמר לי מנעולן בראשון לציון בניגוד לדעה זו, יש אנשים הטוענים שבחירה זו אינה בחירה נכונה, מהסיבה שהכספת לא מקובעת ולכן במהלך פריצה הפורצים יכולים בקלות לקחת איתם את הכספת ולכן היא מומלצת רק במקומות ובעסקים שיש בהם הרבה אנשי אבטחה או עובדים, וזאת בכדי להקטין את הסיכון לכך שיעקרו ויגנבו את הכספת ממקומה.

 

https://fixall.co.il/locksmith/