מקומונט חיפה והקריות

מידע על תהליך קניית דירה בדרום

תהליך רכישת דירה בדרום אינו שונה במיוחד מרכישת דירה בכל מקום אחר. זה מתחיל במציאת נכס, לאחר מכן החלטה אם לקנות או לשכור, ולבסוף משא ומתן על המחיר.

עם זאת, ישנם כמה ניואנסים שעשויים להקשות על תהליך זה עבור זרים מאשר עבור מקומיים.

תאמינו או לא, מחירי הנכסים בדרום נמוכים ממחירי הנכסים בערים הגדולות האחרות של סין.

אזורים מסוימים גם אינם מחייבים קונים זרים לקנות דרך סוכן מקומי – מה שמקל על זרים לרכוש מבלי להתמודד עם הטרדות הכרוכות בהשכרת נכס בסין.

דבר אחד שאתה צריך להיות מודע אליו הוא שהאזורים הללו הם ברובם אגראריים; הם מתמחים בחקלאות ובדייג במקום בייצור – כך רובם זרים

רכישת דירה בדרום היא תהליך ממושך הכולל מספר שלבים.

רכישת דירה בדרום לוקחת זמן. זה דורש הרבה סבלנות וידע משפטי. לרוב, התהליך מתחיל כאשר אתם נתקלים בנכס שאתם מעוניינים לקנות. תצטרך לשלם עבור הערכה, סקר, ביטוח וכו’ לפני שתוכל להציע את ההצעה הסופית שלך לרכישת נכס זה.

מה גם שאם אתם רוכשים אותו ממישהו שאינו רשום בלשכת רישום המקרקעין אז אין כל ערובה שיש לו זכויות חוקיות כלשהן למכור לכם את הנכס הזה מלכתחילה!

השלב הבא הוא השלמה שבו תצטרכו לדאוג למלווה המשכנתאות או הבנק שלכם לתת אישור שהם מרוצים ממה שסוכם

תהליך רכישת דירה בדרום שונה בהרבה ממה שהוא בצפון.

הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר הם מחפשים דירה בדרום הוא לוודא שיש להם מספיק כסף לשלם עבורה. אחת הסיבות לכך שיש כל כך הרבה אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם לגור כאן בדירות היא בגלל שמחירי השכירות מאוד גבוהים.

הדבר הבא שיצטרך לעשות כאשר הם מחפשים דירה הוא למצוא מתווך או סוכן נדל”ן שיוכל לעזור להם בחיפוש שלהם. אדם זה יוכל להראות לו את כל האפשרויות השונות ולעזור לו למצוא משהו שתואם את הצרכים והתקציב שלו.

אחת השיטות הפופולריות ביותר למציאת מתווך או סוכן נדל”ן כאן היא באמצעות חיפוש מקוון. למידע נוסף היכנסו לאתר של המתווכים החזקים.