מקומונט חיפה והקריות

מילה טובה? תעבירו אותה הלאה

“יצאתי לקניות. בדרכי נתקלתי במודעה על עץ. תמהתי לעצמי: “בעידן האינטרנט יש עדיין מי שמשתמש במודעות על עצים?”. סקרנותי התעוררה, התקרבתי ומיד חיוך ענק התפשט על פניי. נדמה שהחינוך עבר אפילו את גבולות המסכה”.

את הפוסט הויראלי הזה שזכה לאלפי לייקים, מאות תגובות ושיתופים, כתבה רחל סמוכה, תושבת חיפה על המבצע המתוק של תלמידות אולפנת אמית חיפה – ‘קח מילה טובה ותעביר אותה הלאה’.

את הרעיון קבלה מוריה שפירא מנהלת האולפנה באחת הקבוצות. היא העבירה אותו לקבוצת מנהיגות תלמידות. אחת התלמידות הכינה שלט עם הלוגו של האולפנה. השלט הופץ לתלמידות, שהדפיסו ויצאו לתלות ברחבי העיר חיפה וגם מחוצה לה. יקנעם. עתלית, קרית שמואל, כרמל, נווה שאנן, כרם מהר”ל, ניר עציון, צרופה, טירת הכרמל ועוד.

הודיה בני, תלמידת כיתה ט’ משתפת: “הבנות באולפנה שלחו לנו את הקובץ והציעו לצאת במסגרת המרחק המותר ולתלות את הפתקים עם המילים הטובות, זה משהו קטן שיכול לשמח בן אדם, לא רואים את זה הרבה וחבל. אני הייתי ממש שמחה להיתקל בהודעה כזו”.

רעות שרוני, רכזת מעורבות חברתית באולפנה מסכמת: “התגלגלה לידינו יוזמה ואנו מודים ממש ליוזם הרעיון. מצאנו הזדמנות מקסימה בימי הסגר להפיץ טוב במסגרת הנהלים. הכנו קובץ מתאים משלנו, שלחנו לבנות, הן הדפיסו והפיצו ברחבי חיפה והסביבה. שמחנו לקבל תגובות מעוברי אורח ומחמאות. שנזכה להרבות טוב מכל כיוון אפשרי ובכל הזדמנות שרק תהיה”.