מקומונט חיפה והקריות

מרפאת שיניים מדיקלאס בעמק: רפואת שיניים אסתטית

קרדיט: depositphotos

מרפאת שיניים בעפולה מציעה טיפולי שיניים שנועדו לשפר את הבריאות והאסתטיקה של החיוך שלכם. מדובר ברפואת שיניים המשתמשת בשיטות חדשניות להלבנת שיניים, יישור שיניים, התקנת כתרי זירקוניה, השתלות דנטליות ועוד.

מרפאת שיניים בעפולה לשדרוג החיוך שלכם

מחפשים מרפאת שיניים בעפולה כדי ליהנות מטיפולי שיניים אסתטיים? המשיכו לקרוא כדי להבין מהי רפואת שיניים אסתטית ומהם היישומים שלה.

רפואת שיניים אסתטית, מהי?

רפואת שיניים אסתטית היא ענף ברפואת השיניים המתמקד בשיפור מראה החיוך ותפקוד השיניים כדי לשמור על בריאות הלסת, השיניים והחניכיים. אחרי הכול, בעיות שונות בפה, כמו נסיגת חניכיים, שיניים סדוקות, שיניים מוכתמות או אובדן שיניים, יכולות לפגוע בביטחון העצמי של האדם ובאיכות החיים שלו.

הטיפול בבעיות שכאלה ניתן על ידי רופאי שיניים המתמחים בתחומם, כמו אורתודונט (מומחה ליישור שיניים), או פריודנט (מומחה לטיפול בבעיות חניכיים).

רפואת שיניים אסתטית היא תחום ברפואת השיניים המאפשרת למטופלים ליהנות מחיוך מושלם, הן מהבחינה האסתטית והן מבחינת הבריאות הכללית. מטרת הרפואה האסתטית היא להתאים את מראה השיניים הסופי למאפיינים הספציפיים של המטופל. מסיבה זו, היישומים של רפואת השיניים האסתטית משתנים מאדם לאדם.

באילו שיטות משתמשת רפואת השיניים האסתטית?

השיטות הרווחות המשמשות את רפואת השיניים האסתטית נקבעות לפי הבעיה ומצב בריאות השיניים של המטופל.

להלן כמה מהטיפולים הנעשים במסגרת רפואת השיניים האסתטית:

למעשה, שיטת הטיפול ברפואת השיניים האסתטית נקבעת לפי צרכי המטופל ובהתאם לבעיה הקיימת. מאחר שמבנה הפה והלסת שונה מאדם לאדם, הטיפול המיושם מותאם אישית למטופל.

שיטות הטיפול המשמשות ברפואת השיניים האסתטיות כוללות, בין השאר:

להיבט האסתטי יש חשיבות רבה ביישומי רפואת השיניים והיא אינה פחותה מההיבט הפונקציונלי. במקרים שבהם יש צורך להתערב ברקמות שמסביב לשיניים ובעיקר בחניכיים, כדי להעניק לשן את המראה והמיצוב הרצוי, מדובר ביישומים אסתטיים לחניכיים הנקראים ׳אסתטיקה ורודה׳.

השיניים צריכות להיות גם יפות וגם בריאות. טיפול להלבנת שיניים מעניק לשיניים מראה לבן, נקי מכתמים שיוצר חיוך בוהק ובריא.

סתימה אסתטית, המשתמשת בחומר מרוכב ובחומר מילוי שצבעו כצבע השיניים, מאפשרת למטופל לחשוף חיוך ׳לבן׳ ויפה.

מדובר בתוכנית המורכבת משרשרת של הליכים הכרוכים בטכניקות דיגיטליות וידניות, כדי לקבוע את האלמנטים שבהם ניתן לטפל על מנת לשפר את האסתטיקה של החיוך של המטופל. בעזרת הליכים דיגיטליים אלה, המציעים טיפולים מותאמים אישית, יכול כל מטופל לקבל את חיוך החלומות שלו.

טיפול באינוויזליין ליישור שיניים, הוא טיפול נוח ובלתי נראה, המשתמש בסדרה של קשתיות שקופות המורכבות על השיניים כדי לתקן שיניים עקומות, צפופות או מרווחות מדי, כדי להציע בסופו של דבר חיוך אסתטי ויפהפה.