מקומונט חיפה והקריות

משרד רואי חשבון זיו שפיר ושות’

משרד רואי חשבון. תמונה: pexels

משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’ הוקם בשנת 1990 ונמנה על אחת מפירמות רואי החשבון הגדולות בישראל בכלל, ובצפון הארץ בפרט. המשרד מעסיק כ-65 עובדים בשלושה סניפים שונים בחיפה, תל אביב וטבריה. המשרד מעניק מעטפת שירותים רחבה המשלבת בין ידע, ניסיון ומקצועיות לבין קדמה טכנולוגית וחדשנות.

שירותי המשרד כוללים ראיית חשבון, הנהלת חשבונות, תכנון מס ומיסוי, הצהרות הון, ביקורת פנים, בניית תוכנית עסקית, חשבות שכר, מיסוי והכוונה לפרישה, ייעוץ פיננסי ופנסיוני, הערכת שווי, מתן חוות דעת מומחה ועוד. בנוסף, המשרד מעניק ללקוחותיו שירותים מתקדמים טכנולוגית, כולל שירותי אינטרנט חדשניים ומתקדמים בתחומי החשבונאות.

שלושה סניפים של משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’

למשרד רואי חשבון זיו שפיר ושות’ הממוקם במקום ה-34 בדירוג משרדי ראיית החשבון המובילים בישראל, יש שלושה סניפים. הסניף בחיפה מנוהל על ידי השותפים הבכירים ומעסיק עשרות עובדים, הסניף בחיפה מדורג בין שלושת משרדי רואי החשבון המובילים באזור הצפון לפי דן אנד ברדסטריט.

סניף חיפה משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’  ממוקם ברחוב הסנדלר 20, המשרד מנוהל על ידי השותפים הבכירים זיו כרסנטי ויורם שיפר. המשרד בחיפה פועל מעל 30 שנה, מועסקים בו עשרות עובדים, המשרד מציע מעטפת שירותים רחבה ללקוחותיו הכוללת בין השאר את הפתרונות הבאים:

רקע כללי על השותפים הבכירים במשרד (סניף חיפה):

זיו כרסנטי (שותף ומנהל)

רו”ח זיו כרסנטי, בוגר אוניברסיטת חיפה בחשבונאות וכלכלה, שימש בעבר כמפקח בכיר במס הכנסה. רו”ח כרסנטי בעל יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום המיסים, הוא מתמחה בין היתר בפיקוח על תהליכים עסקיים, ניהול מו”מ עם הרשויות השונות, הבנקים והספקים, ובנוסף הוא מתמחה בתכנוני מס, ניתוח והערכת היבטי מס בהשקעות ועסקאות מימון, מיסוי חברות ויחידים, פתרון מחלוקות מול רשויות המס השונות ועוד.

יורם שיפר (שותף ומנהל)

רו”ח יורם שיפר, בוגר אוניברסיטת חיפה בחשבונאות וכלכלה, בעל למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום המיסים. רו”ח שיפר אחראי על ניהול המשרד בחיפה, הוא אחראי על פיתוח עסקי של הפירמה המובילה וניהול עסקי האינטרנט של המשרד. ההתמחויות העיקריות של רו”ח שיפר הן מיסוי עצמאים, מיסוי חברות, תכנוני מס, ניתוח והערכת היבטי מיסוי בהשקעות ועסקאות מימון, פיתוח יישומים חשבונאיים מבוססי מערכות מחשוב ואינטרנט, הגשת חוות דעת לבתי משפט ומתן עדות מומחה.

פרטים ליצירת קשר עם סניף חיפה

הסניף בחיפה של משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’ ממוקם ברחוב יוחנן הסנדלר 20, טלפון ליצירת קשר: 073-2520000.

סיפורי הצלחה אזוריים של סניף חיפה

ייצוג רופא שיניים שהגיע לביקורת ברשות המיסים ונדרש לשלם מס נוסף בסך 250,000 ₪. משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות’ סניף חיפה קיבל עליו את התיק והצליח לשכנע את רשויות המס לסגור את התיק בתמורה להחזר בסף 20,000 ₪ בלבד.

ב-2020 המשרד הצליח לשכנע את המפקח של מס הכנסה בצפון להפחית את דרישת התשלום להשלמת מס לסכום סמלי, לאחר שבביקורת של רשות המיסים התגלו בעיות בחלוקת הדיבידנד בחברה מוכרת וגדולה, לאחר שב-2017 החברה חילקה דיבידנד גבוה במסגרת הוראות השעה אך היא לא עמדה בתנאים שנקבעו.