מקומונט חיפה והקריות

מתי תדעו שאתם צריכים טיפול CBT?

מוצאים את עצמכם מתמודדים עם חרדות שפוגעות באיכות החיים שלכם ולא מאפשרות לכם להתנהל בכל יום כבשגרה? חרדת נהיגה או חרדת בחינות זה משהו שרלוונטי אליכם? טיפול CBT עשוי להיות רלוונטי במקרה הזה, ועל כן יהיה כדאי לכם להיוועץ עם מטפלת מקצועית בנושא.

מטפל CBT ידע לאבחן באופן מעמיק את הקושי עמו אתם נאלצים להתמודד, אשר מוביל לחרדה, ובהתאם לכך להציע לכם טיפול התנהגותי קוגניטיבי אשר ממוקד פתרון לבעיה והקושי הזה. הטיפולים הללו מוגדרים בזמן, כאשר לאחר תקופה של מספר טיפולים ניתן לראות שינויים משמעותיים ביותר בהתמודדות עם החרדה.

תלמדו להתמודד עם החרדות

דעו לכם שאתם לא צריכים להקשות על עצמכם יותר מידי, והרי שאם אתם רוצים להבין בדיוק מה לעשות כדי להתמודד עם החרדות בקלות, עליכם רק לפעול בצורה מחושבת ולקחת את הזמן כדי לעשות את הטיפולים הדרושים, כמו טיפול סיביטי, אשר יכולים להוכיח את עצמם כאפקטיביים במיוחד במקרה של חרדות.

טיפול בחרדת נהיגה וגם טיפול בחרדת בחינות, יכול להתבצע ביעילות גבוהה ומרשימה עם טיפול CBT. אתם מצדכם רק צריכים לבחור במטפלת מנוסה ומקצועית שתוכל להדריך אתכם וללוות אתכם בשינוי ההתנהגותי שאתם מנסים לעשות בחיים שלכם, כך שתוכלו להיות הרבה יותר מרוצים מההחלטות שתבחרו לקבל.

תתגברו על כל הקשיים שלכם

אתם יכולים להיות במצב שבו תהיו הרבה יותר נינוחים אם תקבלו עזרה כאשר מדובר על קבלת טיפול CBT. הרי אתם בוודאי רוצים לחיות את החיים שלכם מבלי שיש דברים שעוצרים אתכם וגורמים לכם לחשש וחרדה משתקת. לפיכך זה יהיה נכון בעת הצורך לפנות לקבלת טיפול מתאים שיוכל לעזור לכם להתגבר על כל אותם קשיים.

יש לא מעט אנשים שנאלצו להתמודד עם חרדות שתקעו אותם בחיים, אך רק בשל העובדה שבחרו לפנות אל גורם מקצועי שיעזור להם, זה שם אותם במצב הרבה יותר נוח ואפשר להם להבין מהי הדרך הנכונה עבורכם כדי להצליח להתגבר על כל אותן חרדות. זה משהו שגם אתם יכולים לעשות, וכל שנותר לכם זה רק לפנות לטיפול מקצועי.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר https://www.licbt.net/