מקומונט חיפה והקריות

סובלים מדורבן ברגל או מכאבים כרוניים? לא עוד! טיפול בגלי הלם- פתרון מהפכני מוכח, ללא תופעות לוואי! 

תמונה: pixabay

הטיפול בגלי הלם מספק פתרון נהדר לכאבים כרוניים, בעיות הסתיידויות שונות ודלקות, כגון: דורבן בכף הרגל, דלקות במרפק כף היד, כאבים בגב התחתון, רצפת האגן, ירך, ברך, גיד אכילס ועוד. כמו כן, הטיפול הוכח כנותן מענה יעיל ביותר לכאבי גב, פריצת דיסק ועוד מגוון בעיות כאב כרוניים שונים. בנוסף, הטיפול הוכח כיעיל במצבים בהם טיפולים שונים לא עזרו. אין ספק שאלו הסובלים מכאבי גב או פריצת דיסק סובלים מפגיעה קשה באיכות החיים ובשגרה שלהם.

ידוע כי ישנם גורמים רבים לכאבים של דורבן בעקב  וכן בכאבי גב. החל מיציבה לקויה, נעליים לא נוחות, מזרן קשה או רך מדי, עודף משקל, הרמת משאות כבדים, תורשה ועוד. הטיפול בכאבי גב הוא נרחב ומגוון. החל ממשככי כאבים, אביזרים אורטופדיים כמו חגורת גב או כיסא אורטופדי, כרית או מזרן אורטופדי נוח, נעליים אורטופדיות ועוד. כמו כן, אחד מהטיפולים המוכרים ביותר לכולנו הוא פיזיותרפיה- בו הטיפול נעשה באמצעות טיפולי ידיים ממוקדים לרקמות, וטיפולים שונים של גירויים חשמליים, תרגילים לחיזוק השרירים וטיפול בגלי הלם ממוקדים. יתרון חשוב נוסף שהמחקרים הראו כי גלי ההלם ממריצים את זרימת הדם בגוף וגורמים להפסקת המעגל הכרוני של הדלקת ולהמסת הדלקת עד להחלמה מהירה ולתפקוד מלא.  כאמור, מאז ומתמיד הטיפול בגלי הלם יעיל בפתרון בעיות אורטופדיות שונות, בבעיות אורולוגיה וקרדיולוגיה. חשוב לציין, כי ישנם מגוון רחב של מכשירי גלי הלם המתאימים לטיפולים השונים.

באמצעות הטיפול בגלי הלם זרימת הדם גובר ובכך גורם לזירוז תהליך הריפוי הטבעי של מערכות הגוף בדלקות השונות. בנוסף, גלי ההלם מפרקים ומסלקים את מצבורי הסידן (הנקראים בשפה הרפואית- הסתיידות) ששקעו במפרקי הגוף השונים. מלבד לשבירת המעגל של הדלקות, הטיפול מעודד את הגוף לבנות כלי דם חדשים ובכך זורם חמצן לרקמה הפגועה וגורם לחידושה. יתרון חשוב נוסף שהיום יודעים על הטיפול בגלי הלם שהם מפחיתים את רמת הכאב לטווח הארוך על ידי סגירת השער בפני פעימות הכאב הנשלחות למוח.

ישנן מרפאות וותיקות ומוכרות המעניקות פתרון למגוון בעיות של דורבן ברגל, כאב כרוני, הסתיידות ודלקות שונות באמצעות טיפול בגלי הלם- הטיפול היחיד שיכול להחליף ניתוח פולשני, וכן הטיפול המתאים והיעיל ביותר לכלל הטיפולים במערכת השרירית שלדית ללא כל תופעות לוואי ועם שיעורי הצלחה של למעלה מ- 90%.