מקומונט חיפה והקריות

סיעת “אני חי פה” משיקה מטה חדש

צילום: גלב קופרין.

סיעת “אני חי פה” בראשות קיריל קארטניק חנכה את מטה הבחירות שלה ברחוב הרב אוחנה 4 בחיפה. בטקס השתתפו כ-150 איש, ביניהם אנשי עסקים, תקשורת, פעילים ותושבי העיר. במעמד נכח הרב שאול דוד בורנשטיין אשר בירך והתקין מזוזה במקום.

קארטניק שיתף את סיפורו האישי כמו גם את מצע הבחירות של הסיעה, הכולל בין היתר טיפול בליקויים והתחדשות עירונית, ארגון מחודש של הליכים בעירייה, פיתוח התרבות בעיר והחזרת הצעירים לחיפה.

“עליתי לארץ בגיל 19 בשביל לשרת את המדינה”, אמר קארטניק. “התחלתי כחייל בודד ביחידה מיוחדת, ואז עבדתי בשלל עבודות, ממאבטח בשוק סיטונאי ואבטחת מועדונים ועד לבעלים של משרד נדל”ן. בבחירות של 2017 בחרתי לשנות את חיפה, בבחירות של 2017 בחרתי לשנות את חיפה, התחברתי לאחד המועמדים וניהלתי את המטה שלו, עבדתי בתור יועץ של סגן ראש העיר. סיימתי שני תארים באוניברסיטת חיפה, תואר שני במדעי המדינה מנהל ציבורי. כמי שמכיר את המערכת מבפנים לצערי עיריית חיפה של היום לא מספקת את השירותים שמגיעים לתושבים למרות שאנחנו משלמים את הארנונה הכי גבוהה במדינה…אנחנו נעיר את העיר מהתרדמת ונתקן את הליקויים באופן מיידי, השינוי כבר מתחיל פה”

לימור כרסנטי, אשת יחסי הציבור שהצטרפה לאחרונה לסיעה, אמרה: “אני חיפאית מאז שאני זוכרת את עצמי” לימור גדלה בשכונת הדר בחיפה, שירתה בצבא, נישאה וילדה בן. היא פיתחה קריירה ענפה בתחום התקשורת ויחסי הציבור. כרסנטי מאמינה שחיפה היא עיר יפה עם פוטנציאל רב, אך היא גם מאמינה שיש עוד הרבה מה לעשות כדי לשפר את איכות החיים בעיר. היא נמאס לה לראות צעירים עוזבים את חיפה, והיא החליטה לעשות משהו בנושא.

עוד הוסיפה ואמרה “הצטרפתי להנהגתו הצעירה של קיריל, המסמל בעיניי את היכולת לשנות ולהגיע ליעדים. קיריל הוא אדם שמוכיח יום יום שעה שעה, שהכל אפשרי למי שמתמיד. הכל אפשרי למי שלעולם אינו מוותר. הכול אפשרי למי שאינו עצלן. הכול אפשרי למי שחותר לצדק חברתי ולטובת הציבור. היעד שלנו מאד ברור ובזה אנו זקוקים לעזרתכם”

בין הנוכחים בטקס נצפו גם שירלי ורן זיו, איילת אליעזר, בוריס לזרוב, יואב איתיאל, עומר מוזר, קים קונקשן, ניצן מרציאנו, ענבל אלנקווה, דרור וחיה סטולרו, טומי אלקובי, יורי מדניקוב, ליאור פסחוב, רונן בן זכאי, יוסי עובדיה, ניקולאי קדוש, אלינה סצאקוב ועוד רבים וטובים.