מקומונט חיפה והקריות

עו”ד לדיני עבודה

תמונה: freepik

אם יש משהו שמגדיר את כולנו וחשוב לכל אחד מאתנו, זו העבודה שלנו. אנחנו עובדים אומנם כדי להתפרנס, אך ברוב המקרים, העבודה גם משפיעה על האופן שבו אנחנו רואים את עצמנו. לכן ברור מדוע בכל אותם המצבים שבהם אנחנו נפגעים במסגרת העבודה, הפגיעה היא קשה. זה יכול לבוא לידי ביטוי בכך שנעבור תאונת עבודה, אך זה גם יכול להיות מקרה של פיטורים שלא כדין. זה יכול להיות מקרה של קידום שלא מגיע או עוולות אחרות שמתרחשות לעיתים בסביבת העבודה. מה שחשוב לדעת זה שאם גם אתם מרגישים שנעשה לכם עוול, אתם לא צריכים לוותר. ההפך הוא הנכון. מה שעליכם לעשות הוא לחפש עוד היום עורך דין לדיני עבודה, אז למה אתם מחכים?

כיצד עו”ד כזה יוכל לעזור לכם?

אם אתם מתלבטים ולא יודעים מדוע עליכם לפנות אל עורך דין לדיני עבודה, חשוב שתבינו שהוא איש מפתח בכל התהליך שאליו אתם נכנסים. ראשית, אתם צריכים להבין מה באמת אומר החוק והאם יש לכם בכלל עילה לתביעה. שנית, במידה וכן תצליחו להוכיח שנפגעתם במקום העבודה שלכם, תצטרכו להתמודד עם הליך משפטי לא פשוט. צאו מנקודת הנחה שהצד שאותו אתם תובעים לא יישב בחיבוק ידיים. הוא בוודאי יגיע בעצמו עם עורך דין מקצועי ולכן אתם צריכים להיות מוכנים לכל דבר ועניין. זו הסיבה שבגללה לא רק כדאי לחפש עורך דין לדיני עבודה, אלא גם רצוי לעשות את זה כמה שיותר מהר. עורך דין מקצועי הוא אדם שלפני הכול יבקש לראות את כל החומר. הוא יעבור על הדברים וביחד אתכם ינתח את האפשרויות הקיימות. בהתאם לכל מה שהוא יציג בפניכם תוכלו להחליט באיזה כיוון אתם הולכים. האם תרצו לתבוע? כמה פיצויים סביר לבקש? או שאולי בכלל תרצו ללכת לכיוון של פשרה עם הצד השני? לא קל להתמודד לבד עם כל הסוגיות האלה ולכן עוה”ד שלכם הוא איש מפתח בתהליך כולו.

איזה עו”ד תרצו שיעמוד לצדכם לכל אורך הדרך?

עשיתם חיפוש וראיתם שלא חסרים עורכי דין שהמומחים שלהם היא דיני עבודה? אתם רוצים להבטיח שאתם עומדים לבחור עורך דין לדיני עבודה שבאמת אפשר לסמוך עליו? אתם צודקים. לא כל עו”ד מגיע עם הניסיון שאתם מצפים לו ולא כל עו”ד יידע מה לעשות במצבים מורכבים. בנוסף, יש כאן גם עניין של תעריפים שונים, כך שחשוב לברר מראש כמה זה יעלה. בחרו לכם עורך דין שיידע לעזור לכם ושיוכל לייצג אתכם בכבוד. בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שלפחות תקבלו פיצויים בגין העוול שנגרם לכם. זכרו: ככל שתתחילו את התהליך מהר יותר כך הוא גם יסתיים יותר בקרוב, כך שרצוי לבחור עו”ד מתאים כבר עכשיו.