מקומונט חיפה והקריות

עורך דין תמ״א 38 – כל מה שרציתם לדעת

חושבים לפנות אל שירותיו של עורך דין תמ״א 38 ותהיו מעוניינים לדעת טוב יותר כיצד הוא יוכל לסייע לכם במצב בו אתם רוצים לקיים תמ״א 38? ובכן, הוא יסייע בבדיקה אם קיימים עיקולים על דירות מסוימות, זאת לצד כך שהוא יוכל לעזור לכם להתמודד עם היבטים בירוקרטיים שונים אשר יהיו קשורים להתעסקות עם קידום של פרויקט חידוש כזה.

בדיקה אם קיימים עיקולים על דירות בנכס

לאחר שתפנו אל עורך דין מקרקעין כמו עורך דין גנגינה, אז תוכלו לראות כי הוא יבצע עבורכם בדיקה של הנכס וזאת כדי לראות אם לא קיימים שום עיקולים על אף אחת מהדירות. כך יהיה ניתן להמשיך עם פרויקט תמ״א 38 ללא שום הפרעות לא צפויות ובדיוק באופן בו הייתם מצפים בעצם.

ליווי לאורך כל אורכו של הפרויקט

עורך דין תמ״א 38 יהיה הגורם שילווה אתכם לאורך כל הפרויקט ויתנהל מול הגורמים הבירוקרטיים השונים ובכך הוא יבטיח שהפרויקט יוכל להתקדם בצורה חלקה וללא שום בעיות בלתי צפויות, דבר שבוודאי כל אחד מכם יהיה מעוניין בו בסופו של דבר. אז שימו לב כי אתם מבינים זאת היטב ויודעים לפעול בהתאם בכך שתפנו כבר היום אל עורך הדין גנגינה כדי שיוכל לסייע לכם להתקדם עם תמ״א 38.

ייצוג מול הרשויות – תפקיד עורך הדין

דבר נוסף שיעשה עורך הדין זה לייצג אתכם מול הרשויות ולהציג את הפרויקט שלכם על כל היבטיו. כך הוא יהיה הגורם שיתעסק עם ההיבטים הבירוקרטיים הללו ובדרך הזו תוכלו לראות כי הפרויקט יוכל להתקדם בצורה הרבה יותר נוחה וקלה, דבר שבוודאי כל אחד מכם ירצה בו בסופו של יום. אז קחו זאת בחשבון ושימו לב כי אתם פועלים בצורה מושכלת וזאת כל עוד מדובר על העניין הזה. אך ורק כך כל אחד מכם יוכל לראות כי הוא יצליח לממש פרויקט תמ״א 38 ללא שום עיכובים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שרק אפשר להעלות על הדעת. אז קחו זאת בחשבון.

למידע נוסף פנו לעורך דין דן גנגינה!